با خرید ویندوز فون از شرکت مایکروسافت، یک هدفن به عنوان هدیه از این شرکت بگیرید.

با خرید ویندوز فون از شرکت مایکروسافت، یک هدفن به عنوان هدیه از این شرکت بگیرید.

ویندوز فون سیستم‌عاملی است که توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شود و جانشین پلتفرم ویندوز موبایل است. ویندوزفون۷نوامبر۲۰۱۰معرفی شد. درسیستم عامل ویندوزفون بر خلاف ویندوز موبایل،مایکروسافت بجای نشانه گرفتن بازارشرکت‌های بزرگ،بازارمصرف‌کنندگان را نشانه گرفته است. دراین سیستم عامل به جای استفاده از شکل برنامه‌های مبتنی بر ویندوز(فایل‌های با فرمت .exe) ازبرنامه‌های مایکروسافت سیلورلایت استفاده شده است.

nokia-coloud-free-01 story
قیمت این هدفون به تنهایی در بازار 34.99دلار است، یعنی چیزی در حدود 1030000ریال. شرکت مایکروسافت این هدفن را به قیمت 19.99دلار، یعنی چیزی در حدود 590000ریال عرضه می‌کند. اما می‌توان این هدفن را رایگان هم تهیه کرد؛ با خریدن ویندوز فون های  بسیار ارزان از شرکت مایکروسافت، می‌توان این هدفن را بدون پرداخت قیمت آن در اختیار داشت.

nokia-coloud-01 story
در بخش بعدی به بررسی ویژگی‌های کلی این هدفون پرداخته شده است.
قابلیت پخش فایل صوتی در این هدفون با کیفیت بسیار بالایی پیاده‌سازی شده است. از نظر ویژگی‌های طراحی، این هدفون از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و به هیچ عنوان گوش را اذیت نمی‌کند. این هدفون در رنگ‌های متنوعی از جمله رنگ‌های زرد، آبی، قرمز و سبز عرضه شده‌ است. از نظر ابعاد، بلندی این هدفن 160میلی‌متر است و پهنایی به اندازه‌ی 145میلی‌متر دارد. وزن این هدفون 132گرم می‌باشد.
اخیراً شرکت مایکروسافت موجی از ویندوز فون در ایالات متحده عرضه کرده است؛ در واقع عرضه‌ی رایگان این هدفون هم به همراه ویندوز فون، شیوه‌ای است که شرکت مایکروسافت جهت افزایش بازار این ویندوزفون‌ها به کار گرفته است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر