تماس با وای فای در اندروید: LG G4

تماس با وای فای در اندروید: LG G4

AT&T تماس با وای فای را برای دستگاه های اندروید به ارمغان آورده است، این فن آوری با گوشی LG G4 شروع شده است.

 در اکتبر گذشته شرکت AT&T  این ویژگی را برای دستگاه های iOS معرفی کرد، و شما از امروز می توانید شروع به تماس و ارسال و دریافت متن از طریق وای فای کنید، (البته با آپدیت نرم افزار لازمه این کار). AT&T می گوید که قصد دارد این ویژگی را به دستگاه های اندروید به زودی اضافه کند.

این ویژگی زمانی کار می کند که تشخیص بدهد شما در یک منطقه با پوشش محدود هستید و متصل به یک شبکه وای فای می باشید.بدین ترتیب از طریق وای فای می توانید از گوشی خود برای تماس و ارسال متن استفاده کنید.


در حال حاضر تماس با وای فای چند محدودیت دارد. این ویژگی فقط برای مشتریان AT&T در ایالات متحده ، پورتوریکو، جزایر ویرجین ، و کشورهای بین المللی کار می کند. اگر شما با یک شماره داخلی از طریق وای فای تماس بگیرید ، هیچ هزینه ای برای شما حساب نمی شود. اما برای تماس با شماره های بین المللی مجبور به پرداخت نرخ استاندارد بین المللی هستید. همچنین شما به یک حساب بی سیم پس از پرداخت نیاز دارید.

 

منبع خبر: THEVERGE

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر