چشم در برابر چشم ؛ ZenPad Z8 ارزان قیمت ایسوس در مقابل iPad Mini اپل !

چشم در برابر چشم ؛ ZenPad Z8 ارزان قیمت ایسوس در مقابل iPad Mini اپل !

تبلت زنپد Z8 ایسوس 249.99 دلار قیمت دارد و می توان از عهده هر کاری بر آید ؛ این تبلت اندروید به شما می گوید که چرا باید در مورد خرید آی پد مینی 4 اپل با قیمت 399 دلار کمی تامل کنید ! زنپد Z8 در حال حاضر از وریزون وایرلس ( Verizon Wireless) به فروش می رسد ؛ طبق خبرهای موجود ، ایسوس این محصول را از تاریخ 26 ژوئن ( 6 تیر ) وارد بازار می کند ؛ البته کاربران می توان از هم اکنون این محصول را سفارش دهند .

زنپد Z8 جدیدترین سیستم عامل اندروید ( Android M  ) را بر روی خود دارد . نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که در صورتی که بخواهید یک آی پد مینی 4 را با مشخصات این تبلت خریداری کنید باید مبلغی معادل 529 دلار را بپردازید .

از نظر سخت افزاری محصول جدید ایسوس در برخی از ویژگی ها با تبلت اپل برابری می کند و حتی ویژگی های بیشتری را نیز در خود دارد ، از این رو تنها چیزی که هنگام انتخاب مطرح می شود این است که کاربر از طرفداران سیستم عامل اندروید هست یا iOS !

زنپد Z8 مانند آی پد مینی 4 اپل از یک نمایشگر 7.9 اینچی 2048 در 1536 پیکسلی بهره می برد . از دیگر مشخصات این تبلت 320 گرمی تک سیم کارته می توان به پورت USB نوع C آن با قابلیت شارژ کردن و اتصال تبلت به حافظه خارجی ، مانیتور و دیگر دستگاه های جانبی ، پردازشگر شش هسته ای کوالکام اسنپدراگون 650 ، پردازشگر گرافیکی آدرنو 510 با قابلیت پردازش فیلم های 4K و پشتیبانی Vulkan برای اجرای جدید ترین بازی های نوشته شده با API ، وای فای 802.11ac ، حافظه داخلی 16 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه microSD ، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و یک باتری قدرتمند با قابلیت روشن نگه داشتن زنپد به مدت 13 ساعت اشاره کرد . 

با توجه به چنین مشخصاتی می توان گفت که زنپد Z8 ایسوس تنها از برخی جهات با آی پد مینی 4 304 گرمی اپل تفاوت دارد به این ترتیب که آی پد مینی 4 اپل از یک کانکتور لایتنینگ برای پشتیبانی لوازم جانبی و پردازشگر های سری A بهره می برد . نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که پلت فرم آی پد تنها می تواند پردازشگر این تبلت را پشتیبانی کند زیرا به طور انحصاری برای چنین پردازشگری برنامه ریزی شده است .

ایسوس هنوز مطلبی را در مورد بازارهای محصول جدید خود منتشر نکرده است .

منبع خبر: pcworld

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر