اد بلوکر اپرا در مرورگرهای iOS ، اندروید و ویندوز فون !

اد بلوکر اپرا در مرورگرهای iOS ، اندروید و ویندوز فون !

طبق گزارش های منتشر شده توسط موسسه پیج فیر ( PageFair ) ، تعداد کاربرانی که در گوشی های خود از اد بلوکرها استفاده می کنند به 90 درصد ( 419 میلیون نفر ) رسیده است ؛ این رقم دو برابر تعداد کاربرانی می باشد که در رایانه های خود از این نرم افزار استفاده می کنند ؛ به همین دلیل اپرا امروز اعلام کرد که اد بلوکر خود را برای مرورگرهای اپرای همه پلت فرم های مشهور ارائه می کند .

اپرا امروز گفت که این ویژگی را برای مرورگرهای اپرا مینی iOS و ویندوز فون و مرورگر اپرا اندروید عرضه کرده است ، این سازنده در گذشته این ابزار را در اختیار کاربران مرورگر اپرا مینی اندروید گذاشته بود .

 طبق گزارش های منتشر شده توسط اپرا ، مرورگرهای اپرای پلت فرم اندروید که اد بلوکر را بر روی خود دارند 14 درصد سریع تر از مرورگر کروم و 79 درصد سریع تر از ادبلوک بروزر وب سایت ها را باز می کنند . نکته دیگری که توسط سازنده به آن اشاره شده این است که این مرورگرها برای باز کردن یک وب سایت عادی به 229KB ترافیک دیتا نیاز دارند در صورتی که مرورگرهای کروم و ادبلوک بروزر برای باز کردن یک وب مشابه میزان 422KB و 784KB ترافیک داده ها را مصرف می کنند . هرچه ترافیک کمتری مصرف شود ، کاربر هرینه کمتری را می پردازد .

برای فعال کردن ویژگی جدید در مرورگر اپرای اندروید ، کاربران ابتدا باید روی منو " O " کلیک کنند و سپس در قسمت Settings > data savings  گزینه " Block ads " را انتخاب کنند . برای فعال کردن همین ویژگی در مرورگرهای اپرا مینی iOS  کاربران باید از منو " O " اد بلوکر را فعال سازند ؛ این ویژگی در حالت savings mode مرورگر اپرا توربو نیز موجود می باشد . در پلت فرم ویندوز فون نیز تقریبا به گونه ای مشابه اد بلوکر فعال می شود . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر