حافظه داخلی آیفون در iOS 10 افزایش می‌یابد

حافظه داخلی آیفون در iOS 10 افزایش می‌یابد

در مورد اتفاقات و تغییراتی که در اولین نسخه آزمایشی آی او اس 10 رخ داده خبرهای زیادی منتشر می‌شود. یکی از این خبرها به افزایش حافظه داخلی آیفون در آی او اس 10 نسبت به نسخه‌های قبلی آی او اس اشاره دارد.

اگرچه در آیفون‌های ۱۲۸ و ۶۴ گیگابایتی چندان اهمیتی ندارد که سیستم عامل چقدر از حافظه داخلی گوشی را اشغال می‌کند، اما در آیفون‌های ۱۶ گیگابایتی این مسئله می‌تواند از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. به‌تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد آیفون‌هایی که اولین نسخه آزمایشی iOS 10 را نصب کرده‌اند، ۸ درصد حافظه داخلی بیشتری نسبت به iOS 9.3.2 دراختیار دارند.

تصویر زیر از صفحه About یک آیفون ۱۲۸ گیگابایتی با آی‌اواس ۱۰ و ۹.۳.۲ گرفته شده است. همانطور که می‌بینید در تصویر سمت چپ که با آی‌اواس ۹.۳.۲ گرفته شده فضای دراختیار کاربر ۱۱۳ گیگابایت است اما در تصویر سمت راست با آی‌اواس ۱۰ گرفته شده این فضا به ۱۲۱ گیگابایت افزایش یافته.

 

به همین ترتیب اگر این افزایش ۸ درصدی را روی یک آیفون ۱۶ گیگابایتی محاسبه کنیم می‌بینم که تقریبا ۱ گیگابایت حافظه داخلی آن افزایش می‌یابد. آیفون ۱۶ گیگابایتی با آی‌اواس ۹.۳.۲، ۱۱.۹ گیگابایت حافظه دراختیار کاربر می‌گذارد که این فضا می‌تواند در آی‌اواس ۱۰ به ۱۲.۸ گیگابایت افزایش یابد.

البته آی‌اواس ۱۰ هنوز در حالت آزمایشی قرار دارد و تا زمان عرضه نسخه نهایی آن احتمال هرگونه تغییری وجود دارد. اما در هر حال اگر این افزایش ۸ درصدی حافظه در نسخه نهایی آی‌اواس ۱۰ نیز وجود داشته باشد می‌تواند یکی از تغییرات مثبت این نسخه بشمار رود.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر