شرکت گوگل 100 میلیون دلار در بخش امنیت سرمایه گذاری خواهد کرد

شرکت گوگل 100 میلیون دلار در بخش امنیت سرمایه گذاری خواهد کرد

 

امروزه اینترنت مبدل به فضای خطرناکی برای شرکت های بزرگ حتی دولت ها شده است. همه ی شرکت های بزرگ هم اکنون در معرض حملات سایبری قرار دارند. شرکت گوگل نیز تمامی سعی و تلاش خود را می کند تا در لیستِ شرکت هایی که مورد حمله یِ سایبری واقع شدند , قرار نگیرد.

منابعِ اینترتیِ نزدیک به شرکت ,نظیر  CrowdStrike  اعلام کرده است که در شُرُف دریافت 100 میلیون دلار سرمایه گذاری از طرف  Google Capital می باشد. Google Capital بخش دیگری از شرکت گوگل می باشد. سرمایه گذاری جدید گوگل خیلی بیشتر از بالاترین مبلغ سرمایه گذاری شده توسط خود شرکت CrowdStrike  که 56 میلیون دلار بود , می باشد.

با توجه به اینکه شرکت CrowdStrike یک شرکتی جدید است بنابراین اطلاعات زیادی از آن و نحوه ی نقش اهدایی آن توسط گوگل در دسترس نیست. تمامی آنچه در مورد این شرکت می دانیم این است که این شرکت در سال 2011 توسط دو مدیرِ سابق شرکت McAfee تشکیل شده است. یکی از خدماتی که گوگل را بیشتر به این شرکت جذب کرده یک ابزارِ ابری ساخته شده توسط شرکت CrowdStrike می باشد که ادعا میشود میتواند به دولت ها و شرکت ها در تشخیص و جلوگیری از حملات سایبری کمک کند. این شرکت  فروردین ماه امسال قابلیت خود را در استفاده از این ابزارِ ابری نشان داد. این شرکت توانست حمله ی سایبری یک گروه چینی ( که خود را پاندای طوفان می نامیدند) به یک شرکت آمریکایی را خنثی کند. تمامی اطلاعات در دسترس از نحوه ی همکاری گوگل و این شرکت تنها توسط منابع داخلی نزدیک به شرکت CrowdStrike به دست آمده , بنابراین برای دریافت اطلاعات دقیق از نحوه ی همکاری این دو شرکت باید تا اعلام رسمیِ خودِ گوگل در هفته ی بعد منتظر ماند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر