کمپانی پین ترست کیبورد مجازی فلکسی را خرید

کمپانی پین ترست کیبورد مجازی فلکسی را خرید

شایعات زیادی درباره خرید کمپانی معروف کیبورد مجازی فلکسی توسط پین ترست منتشر شد که سرانجام مدیران فلکسی آن را تأیید کردند.

به گزارش خبرآنلاین، فلکسی کیبورد، تایپ مجازی معروف در گوشی‌های اندرویدی و آی او اس است که بسیاری از کاربران با آن انس گرفته و پیش‌بینی تایپ هنگام نوشتن از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است.

اما اخیراً مدیران فلکسی که سایتشان مدتی خاموش بود، نه به ایمیلی جواب می‌دادند و نه حساب کاربری توئیتر خود را به روز کرده و حتی روابط عمومی‌شان در دسترس نبود تا اینکه دیروز در سایت رسمی خبر پیوستن به پین ترست را تأیید کردند.

تا امروز فلکسی کیبورد در گوگل پلی و اپ استور حضور دارد و همچنان قابل دانلود و البته بدون به‌روزرسانی عمده و به همین خاطر شایعه شده بود که پین ترست برای داشتن کیبورد مستقل روی اپلیکیشن خود فلکسی را خریده است.

مدیران فلکسی از به‌روزرسانی نسخه اوپن سورس خود در آینده نزدیک خبر داده‌اند و معلوم است که همت اصلی خود را صرف مدیریت جدید به رهبری پین ترست خواهند کرد.

پین ترست: Pinterest اپلیکیشن موبایل برای به اشتراک‌گذاری تصویر، راه‌اندازی در مارس 2010

فلکسی کیبورد: راه‌اندازی در سال 2013

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر