مایکروسافت طراحی پکیج های ویندوز 10 را تغییر داد

مایکروسافت طراحی پکیج های ویندوز 10 را تغییر داد


در حدود دو هفته مانده به تاریخ عرضه ی سراسری نسخه ی جدید ویندوزمایکروسافت یعنی ویندوز 10 به تمام نقاط مختلف دنیا،اطلاعات ضد و نقیضی در مورد طراحی بسته بندی هایی که قرار است در مارکت ها عرضه شود،افشا شده است.بر اساس گزارشی از سایت WinFuture ،طراحی جعبه های بسته بندی ویندوز 10 تقریبا ساده است.


در طراحی  بسته بندی های ویندوز 8 لوگوی ویندوز به طور تک و برجسته در وسط بسته بندی قرار گرفته بود،البته این طراحی تقریبا همانند محصول پیشین یعنی ویندوز 7 بود.

Windows-8-Box-Art-Leaked-2

 
ظاهرا مایکروسافت تصمیم گرفته است علاوه بر تنوع و تغییر در عرضه ی ویندوز 10 خود مانند فروش ویندوز 10 بر روی فلش مموری،در طراحی بسته بندی هایی که راهی مغازه ها می شوند نیز تغییر ایجاد کند.
در طراحی بسته بندی های جدید،طراحان تصمیم گرفته اند که بر روی لوگوی جدید مایکروسافت که در استودیو و از طریق نور تهیه شده بود مانور بدهند.

والپیپر ویندوز 10 از نور ساخته شده‌ است.

در طراحی جدید از رنگ بندی های کم تری نسبت به بسته بندی های پیشن این شرکت استفاده شده است و این نشان می دهد که طراحان می خواهند تا تمرکز بیشتری بر لوگوی جدید و زیبایی بصری آن داشته باشند و همچنین توجه ها را به طراحی جدید لوگو جلب کنند.همچنین بسته بندی ها بر خلاف روند قبلی در دو رنگ آبی و بنفش عرضه خواهد شد.
تغییرات جدید مایکروسافت در سیستم فروش و عرضه ی ویندوز 10 ،حاکی از آن است که مدیران مایکروسافت تلاش می کنند تا با قدرت بیتشری وارد بازار شوند و می خواهند فروش بیشتر داشته باشند،این تصمیم در تغییراتی مثل فروش از طریق فلش مموری و بازسازی لوگو و همچنین طراحی زیرکانه ی بسته بندی ها کاملا مشهود است.
بر اسا اخباری که چند ماه پیش شنیده شد،ظاهرا این اخرین باری است که ویندوز از طریق بسته بندی و خرده فروشی عرضه خواهد شد و طبق گفته هایی برخی از کارمندان اگر مایکروسافت بخواهد در آینده ویندوزهای جدیدتری عرضه کند(ممکن است این آخرین ویندوز عرضه شده بشود)،به احتمال زیاد تنها از طریق اینترنت در دسترس خواهد بود.البته هنوز هم از جانب مایکروسافت از سرنوشت نهایی ویندوز صحبتی نشده است.
با این وجود اگر شما جز افرادی بوده اید که ویندوز را به صورت پکیج های بسته بندی شده خریداری می کردید و اکنون کلکسیونی از بسته بندی ها ی قدیمی تا جدید دارید،بهتر است از خرید ویندوز 10 غافل نشید زیرا به احتمال زیاد این اخرین پکیج کلکسیون شما خواهد بود.
ویندوز 10 در7 مرداد ماه  عرضه می شود.

 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر