نینتندو یک ماریو جدید می سازد !

نینتندو یک ماریو جدید می سازد !

با وجود این همه کاربران بیشتر دوست دارند که قبل از ماریو جدید کنسول جدید نینتندو را دریافت کنند !

پرسیدن این که آیا نینتندو از ماریو ، یکی از بزرگ ترین بازی های خود ، دست می کشد یا خیر مانند این است که در مورد طلوع آفتاب فردا شک کنیم . 

سازنده کهنه کار ژاپنی می خواهد ماریو را با یک طراحی جدید وارد بازار کند اما هنوز مشخص نیست که این بازی بروز شده چه ویژگی هایی دارد و در چه تاریخی وارد بازار می شود ؛ علی رغم این موضوع شیگرو میاموتو ، اسطوره طراحی نینتندو ، یک تصویر از این بازی را منتشر کرده و گفته است که بازی جدید توجه کاربران زیادی را به خود جلب می کند .

میاموتو در یک مصاحبه خبری که در کنفرانس E3 امسال برگزار شد ، به خبرگزاری IGN گفت : " ما همیشه تلاش می کنیم که یک محصول جدید بسازیم و ماریو هم حاصل یکی از تلاش های دیگر ماست که در طول یک یا دو سال آینده آن را در اختیار خواهید داشت . "

شاید در کنفرانس E3 بعدی یک بازی جدید را ببینید !

چالشی که نینتندو در ساخت ماریو با آن مواجه شده شهرت این بازی می باشد که نینتندو را مجبور کرده در زمینه چگونگی  وارد کردن این بازی به دنیای بازی های جدید کمی محتاطانه عمل کند . 

میاموتو به خبرگزاری IGN گفته است : " تصمیم گیری در زمینه ماریو کمی سخت است زیرا برخی از اصول های طراحی مهم ماریو بر مبنای دسترس پذیری این بازی بنا شده است . "

به عبارت دیگر نمی توان انتظار داشت که ماریو در آینده نزدیک در قالب بازی های VR وارد بازار شود زیرا این محصول برای عموم کاربران ساخته شده تا هر کاربری بتواند با هر دستگاهی لحظات خوبی را برای خود با آن فراهم کند .

سوپر ماریو میکر ( Super Mario Maker ) ، آخرین محصولی که شخصیت قارچ خور بازی در آن حضور داشت ، نمونه ای از این خط مشی می باشد . دنبال کردن این بازی برای کاربرانی که می خواهند مدت زیادی را با آن سپری کنند کمی سخت است اما با وجود این همه کاربران می توانند با هر کنسول و یا دستگاهی این بازی را اجرا کنند . 

می توان انتظار داشت که ماریو جدید با کنسول نینتندو NX که سازنده ژاپنی می خواهد در آینده نزدیک وارد بازار کند ارتباط داشته باشد ؛ با وجود این از آنجایی که این سازنده اعلام کرده است که در ماه مارس سال 2017 ( 11 اسفند تا 12 فروردین ) می خواهد از کنسول جدید خود رونمایی کند احتمال این که عرضه ماریو در این بازه زمانی تیتر منابع خبری شود ضعیف است مگر این که میاموتو بتواند در کنفرانس E3 جدید این بازی را عرضه کند . اگر که ماریو عرضه نشود بازی زلدا (Zelda   ) جای آن را می گیرد ؛ به عبارت دیگر احتمالا Legend of Zelda: Breath of the Wild محصولی می باشد که به عنوان اولین بازی با کنسول جدید اجرا می گردد . 

با توجه به ویژگی هایی که در مورد کنسول نینتندو NX و کنترلرهای جدید آن مطرح شده ، منطقی است که سخت افزار کنسول NX بتواند دقیقا همان تجربه ای را که سازنده ژاپنی می خواهد در قالب ماریو برای کاربران ایجاد کند به عبارت دیگر نباید انتظار داشته باشیم که ماریو جدید یک بازی ساده و ابتدایی باشد زیرا ظاهرا سازنده ژاپنی هدف بزرگی را دنبال می کند .

منبع خبر: pcmag

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر