مدت زمان کلیپ های ویدئویی توییتر به 140 ثانیه رسید !

مدت زمان کلیپ های ویدئویی توییتر به 140 ثانیه رسید !

و یا حتی 10 دقیقه برای برخی از کاربران ...

از امروز تعداد ثانیه های کلیپ های ویدئویی کاربران توییتر به اندازه تعداد کاراکترهای پیام های متنی آن ها افزایش می یابد . توییتر اعلام کرده است که می خواهد امکان ارسال کلیپ های 140 ثانیه ای را برای همه کاربران خود مهیا سازد . 

علاوه بر این سازندگان Vine نیز می توانند محدودیت 6 ثانیه ای تصاویر خود را با استفاده از قابلیت Beyond the Vine جدید که مدت زمان کلیپ های کوتاه را به 2 دقیقه می رساند ، افزایش دهند . ظاهرا این امکان با استفاده از یک دکمه با نام " Watch more " که در گوشه سمت راست پایین نرم افزار قرار گرفته ، فراهم شده است . کاربران از هم اکنون می توانند این کلیپ ها را با بزرگ نمایی کامل مشاهده کنند . در این میان پریسکوپ ( Periscope ) هم بی نصیب نمانده است به این نحو که کاربران هم اکنون می توانند با دو بار ضربه زدن بر روی یک کلیپ ویدئویی آن کلیپ را با قلب هایی زیبا تزیین کنند .

توییتر همچنین اعلام کرده است که می خواهد امکان ارسال کلیپ های 10 دقیقه ای را نیز برای برخی از منتشر کنندگان مطالب اینترنتی فراهم سازند ؛ از این رو اگر که در اکانت خود کلیپ های طولانی تری را دیدید تعجب نکنید . کلیپ های طولانی تر قابلیت بزرگ نمایی کامل را نیز دارند . 

توییتر در نظر دارد برخی از این ویژگی ها را در ازای پرداخت مبالغی معین در اختیار کاربران بگذارد اگرچه که هنوز در مورد این مبالغ مطلبی منتشر نشده است .   

منبع خبر: engadget

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر