زمان ارایه ی Surface Hub به تاخیر افتاد، جزییات ارایه ی این محصول در آگوست ارایه می شود

زمان ارایه ی Surface Hub به تاخیر افتاد، جزییات ارایه ی این محصول در آگوست ارایه می شود


پس از کنفرانس مصرف کنندگان شرکت مایکروسافت در ژانویه، و با معرفی Surface Hub که توسط ویندوز 10 پشتیبانی می شود، مایکروسافت تبلیغاتی را بر مبنای معرفی این محصول به عنوان نسل بعدی Perceptive Pixel و ابزاری مناسب برای کاربران شرکت های بزرگ که دارای توانمندی برقراری کنفرانس تصویری، ورودی قلم و ورودی لمسی و پیکربندی داخلی OneNote برای ملاقات ها و برنامه ریزی نیز می باشد را آغاز نمود.


این شرکت از ابتدای جولای پیش سفارش های این محصول را دریافت نمود و زمان ارسال این دستگاه ها را سپتامبر اعلام نمود. بر اساس پست های جدید وبلاگ برایان هال، تقاضا برای این محصول چنان زیاد بوده است که از انتظارات مایکروسافت فراتر رفته و در نتیجه شرکت به زمان بیشتری برای جمع و جور کردن تولید و هماهنگی با همکاران استراتژیک خود نیاز دارد تا بتواند فرآیند ارایه را تسهیل نماید، در نتیجه مجبور است تا ارسال کالا ها را به تاخیر بیاندازد. شرکت به پذیرفتن پیش سفارش ها ادامه خواهد داد ولی هیچ اطلاعاتی درباره ی زمان دریافت محصولات توسط مشتریان موجود نیست. گفته می شود اطلاعات بیشتر در ماه آگوست ارایه می شوند.
Surface Hub در دو نسخه ارایه خواهد شد: یک نسخه ی دارای پردازنده ی پنج هسته ای با صفحه نمایش 55 اینچی و تفکیک پذیری 1080p و دیگری نسخه ی 84 اینچی با پردازنده ی 7 هسته ای و صفحه نمایش دارای تفکیک پذیری 4000 پیکسل. اولین دستگاه 6999 دلار آمریکا و دومی 19999 دلار آمریکا قیمت دارد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر