سیستم "خنک سازی فعال گوشی"برای دور نگه داشتن گوشی هوشمند از گرمای زیاد

سیستم "خنک سازی فعال گوشی"برای دور نگه داشتن گوشی هوشمند از گرمای زیاد

اگر در ماشین با گوشی موبایل خود به موسیقی گوش دهید، یا آن را شارژ کنید، متوجه خواهید شد که دستگاه موبایل شما سریعا، داغ خواهد شد. امروزه ماشین هایی با سیستم شارژ بی سیم به بازار آمده اند که از گرم شدن گوشی جلوگیری خواهند کرد. شورلت، تکنولوژی خنک سازی فعال گوشی یا “Active Phone Cooling” را طراحی کرده است که از یک کولر مخصوص برای گوشی هوشمند استفاده می کند.


این سیستم جدید، همراه با شارژ بی سیم در ماشین های ایمپلا، ولت، مالیبو و کروز 2016پیاده خواهد شد.
ایده ی پشت این تکنولوژی بسیار ساده است، موبایل شما بر روی یک پد کوچک شارژ بی سیم در زیر دستگاهی که هوای خنک به گوشی می دهد، قرار خواهد گرفت. این ایده ساده و بسیار موثر است.
سیستم خنک کننده ی گوشی، تنها زمانی کار می کند که درایور HVACروشن باشد، بنابراین شما باید برای استفاده از این سیستم A/Cرا روشن کنید. هر کدام از ماشین های مذکور، از سیستم شارژ استاندارد بی سیم Qiو PMAپشتیبانی می کنند، بنابراین هر گوشی شارژ جدید که توانایی اتصال به شارژر بی سیم را داشته باشد، می تواند از این تکنولوژی استفاده کند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر