گلکسی نوت 7 ؛ نمایشگر 5.8 اینچی منحنی شکل با رم 6 گیگابایتی !

گلکسی نوت 7 ؛ نمایشگر 5.8 اینچی منحنی شکل با رم 6 گیگابایتی !

کاربران اروپایی زمانی که فهمیدند سازنده کره ای نمی خواهد در موج اول گلکسی نوت 5 را برای آن ها عرضه کند کاملا نا امید شدند و این نا امیدی در مورد گلکسی S6 پلاس هم تقریبا وجود داشت اما ظاهرا این بار همه چیز برای اروپا رنگ و بوی دیگری دارد زیرا سامسونگ می خواهد که اروپایی ها هم شانس داشتن محصول جدید را در مرحله اول عرضه داشته باشند ؛ محصولی که همه انتظار آن را می کشند ، گلکسی نوت 7 با نمایشگر منحنی شکل !

ظاهرا این بار برای سامسونگ کمی طول کشیده که بداند چگونه قلم S Pen خود را با یک نمایشگر 5.8 اینچی هماهنگ کند زیرا در گلکسی نوت 7 برخلاف سایر محصولات سازنده کره ای از نمایشگر تخت استفاده نشده است و این گرایش کمی کار را برای سازنده سخت تر می کند . 

نمایشگر گلکسی نوت 7 از نوع سوپر AMOLED دارای رزولوشن QHD خواهد بود و البته شباهت های این گوشی هوشمند با گلکسی S7 تنها به همین سخت افزار محدود نمی شود زیرا سازنده اعلام کرده است که در ساخت گلکسی نوت جدید از پردازشگر اگزینوس و رم 6 گیگابایتی هم استفاده کرده است . به نظر می رسد که گلکسی نوت 7 از یک باتری 4000mAh ، دوربین 12 مگاپیکسلی دوقلو مجهز به نرم افزار بهینه سازی شده ، استاندارد محافظتی IP68  ، اسکنر عنبیه چشم و پورت USB نوع C  نیز بهره می برد .

طبق شایعه های شنیده شده گلکسی نوت 7 از اواسط ماه اوت ( 25 مرداد ) با قیمت 911 دلار وارد هلند می شود البته کاربران می توانند در سایر نقاط دنیا گلکسی نوت جدید را با قیمت ارزان تری خریداری کنند . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر