چگونه سرعت آیفون تنبل خود را بیشتر کنیم ؟

چگونه سرعت آیفون تنبل خود را بیشتر کنیم ؟

اگر که از یک آیفون تنبل استفاده می کنید می توانید تا زمان خرید مدل جدید با استفاده از راهکار زیر سرعت آن را افزایش دهید . در این نوشتار به شرح ساده ترین راه افزایش سرعت آیفون و آی پد پرداخته شده است .

شما می توانید خیلی راحت گوشی خود را فرمت کنید و سپس از اطلاعات بک آپ گرفته شده استفاده نمایید . این کار نه تنها فضای بیشتری را در اختیار شما می گذارد بلکه سرعت آیفون را نیز بیشتر می کند ؛ البته قبل از انجام این کار باید اطمینان یابید که از اطلاعات خود یک نسخه بک آپ تهیه کرده اید .  برای گرفتن نسخه بک آپ می توانید از سرویس های نظیر iCloud یا iTunes استفاده کنید . 

در صورتی که گوشی خود را بدون داشتن یک نسخه بک آپ از اطلاعات حافظه ، فرمت کنید مجبور می شوید که نرم افزارهای مورد نظر خود را به طور دستی آپلود سازید که البته این روش زمان زیادی را در مقایسه با بازیابی اطلاعات نسخه بک آپ تلف می کند .

برای فرمت کردن گوشی باید مراحل زیر را طی کنید :

-    قبل از شروع نسبت به تمامی مراحل اطلاعات کسب کنید .

-    مطمئن شوید که از اطلاعات خود یک نسخه بک آپ تهیه کرده اید . 

-    بعد از انجام دادن دو مرحله فوق با طی کردن مسیر زیر گوشی خود را فرمت نماید .

Settings > General > Reset > Erase All Content and Settings

-    صبر کنید تا فرآیند راه اندازی مجدد دستگاه تکمیل گردد . این پروسه مدت زمان زیادی طول نمی کشد .

-    هم اکنون می توانید اطلاعات نسخه بک آپ را بازیابی کنید . 

منبع خبر: zdnet

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر