D-Link خبر از ارتقای NMS خود داد.

D-Link خبر از ارتقای NMS  خود داد.

D-Linkسیستم جدید مدیریت شبکه مبتنی بر ابر”cloud”را منتشر کرد.D-View7یک سیستم مدیریت شبکه مبتنی بر وب است که توانایی نظارت بر دستگاه، تنظیمات و عیب یابی سیستم را دارد. طراحی مبتنی بر ابر D-View7به کاربران اجازه می دهد تا بدون نصب نرم افزار کلاینت، شبکه را مدیریت کنند.


D-View7از معماری “Server Probe” استفاده می کند که اجازه نظارت و کنترل شبکه های چند محلی را می دهد. مانند هر دستگاه مبتنی بر شبکه محلی دیگر، می توان از راه دور از طریق NATو فایروال های دیگر با آن کار کرد و به سیستم هایی که نمی توان به طور مستقیم با استفاده از SNMPبه آنها متصل شد،  سیستم را مدیریت کرد. زمانی که یک دستگاه برای مدیریت انتخاب می شود، کاوشگر های D-View7راهی برای اتصال به دستگاه ها پیدا می کنند و نتیجه را به سرور D-View7برمی گردانند.

b 550 0 16777215 00 images stories news dlink dview
علاوه بر پشتیبانی سوئیچ های D-Link و Access Point و  کنترل کننده ها، D-View7می تواند به عنوان یک دستگاه سوم عمل کند. D-View7می تواند درستی وضعیت دستگاه را چک کند، دستورات CLIرا صادر و نظارت و مدیریت استانداردی اجرا نماید.  قسمت جدید گرافیکی D-View7این اطلاعات را به یک روش راحت برای استفاده نمایش می دهد.
D-View7برای استفاده تا  25نود  و دو دستگاه رایگان است . برای شبکه های بزرگتر، گره ها و دستگاه های اضافی می توان با خرید مجوز ارتقا، به شبکه اضافه شوند که در واقع تا 100گره و 25 دستگاه  امکان افزایش دارند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر