تصاویری از مدل المپیک گوشی سامسونگ گلکسی S7 !

تصاویری از مدل المپیک گوشی سامسونگ گلکسی S7 !

یگ گونه خاص دیگر از گلکسی S7 در راه هست !

سامسونگ هر از گاهی یک مدل خاص از گوشی های پرچم دار خود را روانه بازار می کند . در رابطه با همین موضوع ، از آنجایی که امروز در فضای مجازی اطلاعاتی مبنی بر ساخت یک مدل جدید از گلکسی S7 با طرح المپیک منتشر شد ، هم اکنون تصاویری از این مدل در سایت های خبری مختلف دیده می شود .

این تصاویر توسط ایوان بلس ، رابط بین دنیای انسان ها و گوشی های هوشمند ، منتشر شده است . طبق جزییات منتشر شده ، سازنده کره ای می خواهد مدل المپیک را برای گلکسی S7 عادی و همچنین گلکسی S7 ادج وارد بازار سازد ؛ البته انجام دادن چنین ابتکارهایی از طرف سامسونگ در این زمینه چندان عجیب نیست زیرا این سازنده بزرگ یکی از اسپانسرهای بازی های المپیک 2016 ریو می باشد .

تصاویر منتشر شده از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S7 المپیک از این امر حکایت می کند که مدل های جدید در رنگ مشکی دارای نوارهای زرد در اطراف اسپیکر و کلید خانه و رنگ آبی در اطراف سنسور دوربین به دست کاربر می رسد . گلکسی S7 المپیک آرم بازی های المپیک را در پشت خود دارد و از سنسور ضربان قلب نیز بهره می برد .

سامسونگ گلکسی S7 المپیک از اواخر ماه ژوئیه ( 1 مرداد تا 10 مرداد ) در معرض عموم قرار می گیرد .

انتظار می رود که مدل المپیک با یک Gear VR عرضه شود . منابع خبری همچنین اعلام کرده اند که شاید سامسونگ به کاربرانی که این دستگاه را به طور آنلاین سفارش دهند یک هدست VR نیز بدهد ، البته در سفارش های آنلاین ، این اشانتیون به همراه گوشی های معمولی گلکسی S7 و گلکسی S7 ادج هم به کاربر داده می شود .

از آنجایی که سامسونگ در سال 2014 گوشی گلکسی نوت 3 خود را با طرح بازی های المپیک به میدان فرستاد می توان گفت که گلکسی S7 اولین دستگاهی نیست که با چنین طرحی وارد بازار می شود .

مشخصات فنی 

انتظار می رود که سامسونگ گوشی گلکسی S7 المپیک را با همان ویژگی های گلکسی S7 معمولی وارد بازار کند از این رو کاربران باید منتظر یک گوشی مجهز به یک نمایشگر 5.1 اینچی سوپر AMOLED ، پردازشگر اگزینوس 8890 یا کوالکام اسنپدراگون 820 ، رم 4 گیگابایتی ، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی ، باتری 3,000mAh و سنسور ضربان قلب باشند . 

از آنجایی که بازی های المپیک 2016 ریو از 5 اوت تا 21 اوت ( 15 مرداد تا 31 مرداد ) برگزار می شود ، سازنده کره ای تصمیم گرفته که در اواخر ماه ژوئیه از گوشی جدید خود رونمایی کند ؛ با توجه به این امر اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه در هفته های آینده منتشر می گردد . 

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر