Popcornflix : اپلیکیشن تماشای فیلم برای ویندوز 10 موبایل

Popcornflix : اپلیکیشن تماشای فیلم برای ویندوز 10 موبایل

اگر به دنبال راهی آسان برای تماشای فیلم روی ویندوز 10 موبایلتان هستید، بیشتر از این نگردید! چون Popcornflix به عنوان یک اپلیکیشن جهانی در ویندوز 10 قرار گرفته و از رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های موبایل پشتیبانی می‌کند.

Popcornflix قانونی و رایگان است و از ویندوز 10 کاملأ پشتیبانی می‌کند. به کمک این اپلیکیشن می توانید فیلم های زیادی را به طور رایگان و با کیفیت بالا مشاهده کنید و از آن بر روی گوشی و تبلت خود لذت ببرید. 

 

خدمات  Popcornflix نیز قانونی است و نیازی به دانلود، اشتراک و هیچ زحمت دیگری ندارد – فیلم‌ها به‌راحتی روی دستگاهتان پخش می‌شوند. PopcornFlix به بینندگان خود طیف گسترده ای از تصاویر استودیوی بزرگ تا سینمای مستقل را ارائه می‌دهد. 


به‌روزرسانی‌های بیشتر


مسأله مهمی که وجود دارد این است که Popcornflix تنها برای کاربران 10 کشور از جمله بریتانیا، ایالات متحده و کانادا در دسترس است و  با استفاده از آی پی های این کشورها قابل استفاده است. 

اما از جهت دیگر برای استفاده از آن نیازی به ثبت نام یا چیزهایی شبیه به آن نیست! شما فقط باید اپلیکیشن را راه اندازی کنید و فیلمی را برای تماشا انتخاب کنید.

ویژگی دیگری که Popcornflix دارد این است که اگر لومیا 950 ایکس ال را به یک صفحه نمایش بزرگتر متصل کنید، می‌توانید فیلم‌ها را درست مثل سینما تماشا کنید.

قطعأ پیشرفت‌ها و بهبودهای دیگری نیز وجود دارند که می تواند استفاده از Popcornflix را بهتر کنند.

 

لینک دانلود اپلیکیشن Popcornflix :

https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/popcornflix/9wzdncrdh16k?tduid=(e072315a9e64166908b3c58486223dec)(259740)(2804580)()()

 

منبع خبر: softpedia

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

کاظم

یک‌شنبه, 06 تیر 1395

عالیه، اما چرا فقط آمریکا . کانادا؟!

پاسخ

ثبت نظر