دوربین دو قلو و پورت کانکتور هوشمند در آیفون 7 پلاس !

دوربین دو قلو و پورت کانکتور هوشمند در آیفون 7 پلاس !

آخرین تصاویری که از آیفون 7 پلاس منتشر شده از این امر حکایت می کند که اپل می خواهد آن را با یک دوربین دو قلو وارد بازار کند ؛ البته در حدود دو هفته پیش یکی از کارمندان شرکت خبرگزاری فاکسون ( Foxconn ) گفت که در فبلت 5.5 اینچی جدید اپل خبری از دوربین دو قلو نیست اگرچه که به دنبال این خبر خبرهای متناقض زیادی منتشر شد .

یکی از این خبرها همین نوشتار می باشد که تصویر آن گویای این مطلب است که اپل می خواهد آیفون 7 پلاس را به یک دوربین دوقلو مجهز سازد . حال سوال این است که لنز دوم در آیفون پلاس جدید چه کاری را انجام می دهد ؟ در آیفون 7 پلاس ، برخلاف گوشی هواوی P9 که از لنز دوم به منظور بهبود قابلیت های متمرکز سازی در تصویر برداری مونوکروم استفاده می شود ، لنز دوم وظیفه ارائه یک بزرگ نمایی بصری بهتر را بر عهده دارد . طبق گزارش های منبعی که این خبر را منتشر کرده اپل در نظر دارد آیفون 7 پلاس و آیفون 7 Pro را با یک نمایشگر 5.5 اینچی ، دوربین دوقلوی 16 مگاپیکسلی و پورت کانکتور هوشمند مجهز سازد . پورت کانکتور هوشمند یک سیستم مغناطیسی می باشد که ابتدا در آی پد Pro به کار رفت و اتصال تجهیزات جانبی مانند صفحه کلید هوشمند را برای کاربر تسهیل می سازد . 

منابع خبری همچنین اعلام کرده اند که آیفون 7 Pro از نظر مشخصات فنی در مقایسه با مدل پلاس در رتبه بالاتری قرار دارد . اپل علاوه بر این می خواهد آیفون 7 عادی را در دو مدل وارد بازار کند . طبق اطلاعات منتشر شده مدل ارزان تر جانشین مدل آیفون 6 در خط تولید خواهد بود . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر