پایه‌ی مغناطیسی برای دسترسی سریع به تلفن همراه در اتومبیل

پایه‌ی مغناطیسی برای دسترسی سریع به تلفن همراه در اتومبیل

پایه‌ی مغناطیسی برای دسترسی سریع به تلفن همراه در اتومبیل


این پایه طولی به اندازه‌ی 3 اینچ دارد، یعنی تقریباً 8 سانتی‌متر. تکیه‌گاه این محصول پایه‌ای دایره‌ای شکل است که به سطح اتومبیل می‌چسبد. در قسمت بالایی آن نگه‌دارنده‌ی دایره‌ای شکل مغناطیسی تلفن همراه قرار دارد و در قسمت میانی ستونی تعبیه شده است که ارتباط دو بخش بالایی و پایینی را برقرار کرده است. به علاوه روی این ستون یک پیچ تنظیم وجود دارد. بیشتر این پایه از جنس پلاستیک سیاه رنگ است.
در قسمت پایینی این پایه اهرمی قرار دارد که به کمک آن می‌توان میزان محکم‌بودن پایه را روی سطح داخلی اتومبیل به بیشترین حالت تنظیم کرد. قسمت پایینی از جنس لاستیک چسبنده است تا این نگه‌دارنده به راحتی به سطوح بچسبد. به کمک پیچ تنظیم تعبیه شده روی ستون پایه می‌توان قسمت بالایی این پایه را، نگه‌دارنده‌ی دایره‌ای شکل مغناطیسی، تا اندازه‌ی 50 درجه چرخاند. اهرم و پیچ تنظیم تعبیه شده روی ستون برای این پایه، انعطاف‌پذیری آن را افزایش داده‌اند. اما برای بعضی اتومبیل‌ها طول این ستون باعث شده که کل پایه قابل نصب در اتوبیل نباشد، از همین رو این قابلیت برای ستون در نظر گرفته شده است که بتوان آن را از کل پایه جدا کرد.

811821675 56931
تلفن همراه هوشمند به تنهایی به نگه‌دارنده‌ی دایره‌ای شکل مغناطیسی نمی‌چسبد؛ بلکه شرکت سازنده قاب فلزی با دیسک چسبنده ‌ای هم برای تلفن همراه تعبیه کرده است، به این ترتیب به کمک این قاب، تلفن همراه روی نگه‌دارنده‌ی مغناطیسی قرار می‌گیرد. ترکیب نگه‌دارنده‌ی دایره‌ای شکل مغناطیسی و دیسک چسبنده باعث شده که این پایه برای هر نوع تلفن هوشمندی با هر سایزی قابل استفاده باشد.
تلفن همراه با این طراحی برای پایه، محکم روی آن قرار می‌گیرد اما به راحتی هم می‌توان با دست تلفن همراه را جدا کرد.
قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول 20 دلار است، یعنی چیزی در حدود 600000 ریال.

811839298 10582


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر