کارت گرافیک Strix GTX 980 Ti ایسوس، بی رقیب و پرقدرت

کارت گرافیک Strix GTX 980 Ti ایسوس، بی رقیب و پرقدرت

 
پس از عرضه تراشه 980توسط شرکت NVIDIAو استقبال خوب کاربران، نوبت به ارائه سری پرقدرت‌تر آن یعنی تراشه 980 Tiرسید. ایسوس نیز مثل همیشه با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و طراحی ویژه خود، کارت گرافیک Strix GTX 980 Tiرا برای طرفداران خود تولید و ارائه نمود.

این محصول جدید با مجهز شدن به آخرین نسل خنک کننده های انحصاری ایسوس DirectCU III، به همراه سه فن کاملاً بی صدا (0dB) به صورتی طراحی شده است که عملکرد آن در اجرای سنگین ترین بازی ها و اعمال شدیدترین فشار و حرارت به کارت 30 درصد خنکتر و سه برابر کم صداتر است.

کارت گرافیک Strix GTX 980 Tiایسوس با بهره گیری از نسل جدید قطعات با کیفیت از جمله Super Alloy Power II به همراه فناوری Auto-Extreme، عملکرد قابل توجهی داشته و فرکانس آن در حالت گیمینگ 1291مگاهرتز و در حالت اورکلاکینگ به 1317 مگاهرتز می رسد. به علاوه عملکرد این کارت گرافیک جدید ایسوس در هنگام اجرای بازی Witcher® 3در مقایسه با کارت مرجع بیش از 24 درصد بهبود یافته است. از سوی دیگر، کاربران می توانند با استفاده از ابزارهای GPU Teak  II و XsplitGamecaster کارایی این محصول جدید ایسوس را در بازی‌های متعدد بیش از پیش بهینه کنند.

تجربه یک بازی هیجان انگیز درسرما و سکوت کامل

کارت گرافیک Strix GTX 980 Tiکه به فناوری خنک کننده ویژه ایسوس با نام DirectCU III مجهز شده، دو لوله حرارتی 10 میلی متری را در تماس مستقیم با سطح هسته پردازنده گرافیکی قرار داده و درنتیجه عملکرد آن در مقایسه با مدل مرجع بیش از 30 درصد خنکتر شده است. این کارت گرافیک با سه فن ابداع شده توسط مهندسین ایسوس جریان هوا و فشار استاتیکی بیشتری را بر سینک حرارتی کارت  اعمال می کند. ساختار این سه فن به صورتی است که بیش از 105 درصد جریان هوای ایجاد شده را بهبود میبخشد. به علاوه طراحی خاص پره های فن سه برابر نویز ایجاد شده توسط کارت را کاهش داده و DirectCU III را به کم صداترین و خنکترین راه حل خنک کننده در کارت های گرافیک تبدیل کرده است. همچنین Strix GTX 980 Ti با تکنولوژی 0dB fan چرخش فن ها را در هنگام اجرای بازی های سبک کاملاً متوقف کرده و نویز حاصل از صدای فن ها را به طور کامل حذف می کند.

تجیهیزات Super Alloy Power II و Auto-Extremeضامن اطمینان و کیفیت

ایسوس با بهره گیری از فناوری Auto-Extreme، نخستین شرکتی است که فرایند تولید آن به طور کامل و 100 درصد به صورت خودکار انجام میشود و این امر اشتباهات انسانی را به طور کامل در خط تولید از میان بر می دارد. خط تولید کاملا خودکار منجر به اطمینان کامل از عملکرد کارت گرافیک در تمامی لحظات از استفاده روزمره گرفته تا اجرای پیشرفته ترین بازی‌ها و یا حتی اورکلاکینگ می شود. فناوری Auto-Extreme مشکلات گرد و غبار را مرتفع کرده و پدیده اکسیداسیون و اثرات جانبی گرد و خاک را نیز حذف می کند. علاوه بر این سطح پشتی کارت نیز کاملاً یک دست و صاف است که این مزیت امکان اضافه کردن خازن ها یا هر تغییر دلخواه در کارت گرافیک را به سادگی در اختیار اورکلاکرها و کاربران حرفه ای قرار می‌دهد.

فناوری Auto-Extreme یک فرایند جدید و دوستدار محیط زیست است و با از بین بردن مواد شیمیایی خطرناک، تا 50 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

Strix GTX 980 Tiبا استفاده از تجهیزات Super Alloy Power II  عملکرد کارت گرافیک را بهینه و از افت جریان جلوگیری می‌کند، صدای نویز حاصل از فشار عملیات مختلف را کاهش داده و با استفاده از قطعات با کیفیت حرارت کمتری ایجاد می کند. لازم به ذکر است کارت گرافیک StrixGTX 980 Ti با طراحی مدار تغذیه بی نظیر 12+2 فاز در مقابل کارت مرجع با 8+2فاز طراحی و تولید شده است.

با کامل شدن این قابلیت های شگفت انگیز، Strix GTX 980 Ti  یک کارت گرافیک بسیار با استحکام است. این کارت گرافیک با یک GPU-Fortifier عرضه می شود که از خم شدن کارت در طول زمان جلوگیری میکند.

دستیابی به عملکرد بهینه با GPU Tweak II و XSplit Gamecaster

با طراحی مجدد نرم افزار GPU Tweak II مدیریت اجرای بازیها و عملیات اورکلاکینگ با حفظ گزینه های حرفه ای در حالت پیشرفته برای اورکلاکرها، بسیار آسانتر و سریعتر از گذشته امکانپذیر است. کاربران میتوانند از طریق قابلیتGame Boosterو تنها با یک کلیک و همچنین حذف فرایندهای زاید و تخصیص خودکار منابع، عملکرد سیستم را برای اجرای هرچه بهتر بازی‌ها  افزایش دهند. به علاوه گواهینامه یک ساله XSplit Gamecaster به ارزش 99 دلار نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و به گیمرها امکان به اشتراک گذاری محتوای بازی به صورت آنلاین را میدهد.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر