ماشین لباسشویی جدید Sapience Better ال‌جی وارد بازار ایران شد

ماشین لباسشویی جدید Sapience Better ال‌جی وارد بازار ایران شد

کمپانی ال‌جی با توجه به پتانسیل خوب بازار ایران همواره تازه‌ترین دستاوردهای خودش را در اختیار هم‌وطنانمان قرار می‌دهد. این کمپانی به تازگی ماشین لباسشویی جدید Sapience Better با مدل WM-513TW را روانه بازار ایران کرده است. جالب اینجاست که درب این محصول همانند ماشین‌های لباسشویی قدیمی در قسمت بالایی قرار گرفته است ولی یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار خواهد بود. این ماشین حاوی فناوری شست و شوی 6 حرکته با کنترل مستقیم (6 Motion Direct Drive) است و با گنجایش بالای خود، قادر است حجم بسیار زیادی از لباس‌های شما را توسط هیتر خود با زمانی کم بشوید.

منظور از شست و شوی 6 حرکته چیست؟

اگر مصرف کنندگان بر اساس جنس پارچه لباس‌های خود این ماشین را برنامه ریزی کنند، سیستم هوشمند این دستگاه به لطف فناوری شست و شوی 6 حرکته تعداد بیشتری از چرخش‌ها را برای بهینه سازی این فرآیند به آن اضافه می‌کند تا لباس‌های شما با آسیبی حداقلی نسبت به سایر ماشین‌ها شسته شود. این سیستم به صورت خودکار بهترین حالت را برای هر نوع لباس انتخاب می‌کند تا در کنار از بین بردن آلودگی‌ها، لباس‌های شما کمترین چروک را نیز به خود ببینند.

 


موتور برگردان بدون تسمه

کمپانی ال‌جی در تازه‌ترین ماشین‌های لباسشویی خودش موتور استفاده شده در این محصولات را نسبت به گذشته ارتقاء بخشیده است. یکی از مزیت‌های ارتقاء این موتور، اضافه شدن چرخش معکوس و یا برگردان است که موجب شست و شوی هرچه بهتر لباس‌های شما خواهد شد.
 

این موتور فاقد تسمه حرکت‌های مختلفی را برای دیگ داخلی ماشین لباسشویی به ارمغان آورده است. با استفاده از این موتور تمامی حالت‌های چرخش دیگ داخلی ماشین تحت نظارت شما خواهد بود و این دیگ می‌تواند در هر دو جهت چپ و راست بچرخد. از سویی دیگر میزان لرزش و صدای تولیدی توسط ماشین نیز به کمترین میزان ممکن رسیده و مصرف انرژی نیز بسیار کمتر از گذشته شده است.
هیتر ماشین لباسشویی Sapience Better ال‌جی

آب گرم موجب آن می‌شود تا مواد شوینده مخصوص خیلی سریع با آب مخلوط شود تا لباس‌های شما شستشوی بهتری را تجربه کند. هیتر این ماشین لباسشویی جدید ال‌جی در زیر دیگ داخلی آن قرار گرفته است و می‌تواند آب را تا 60 درجه سانتی گراد داغ کند. بهتر است برای بسیاری از لکه‌ها از آب داغ استفاده کنید.
Tub Clean+ (دیگ تمیز)

این ماشین لباسشویی به لطف فناوری Tub Clean+ تمامی آلودگی‌ها و جرم‌های داخلی را با آب داغ 60 درجه‌ای به کلی از بین می‌برد. این در حالی است که بسیاری از ماشین‌های لباسشویی با آب سرد دیگ خود را تمیز می‌کنند. این دیگ دارای جنسی از استیل ضد زنگ است. این دیگ کاملاً ضد باکتری است تا لباس‌های شما از نظر بهداشتی در بهترین حالت ممکن شسته شوند.

 

 

طی فرآیند آبکشی، نازل «جت اسپری» وظیفه پاشیدن آب تمیز را به صورت مستقیم به لباس‌های شما دارد. بنابراین درست هنگام پر شد فضای دیگ داخلی، آب به داخل پارچه نفوذ خواهد داشت. به منظور از بین بردن انواع جرم‌ها، این ماشین نیازی به فیلترهای مختلف پارچه‌ای ندارد. این ماشین به لطف فیلتر پرزداری که در زیر دیگ آن تعبیه شده است، طی مدت آب کشی لباس‌ها، انواع پرز‌ها و جرم‌های موجود را با فشار آب به بیرون می‌کشاند و در خود جذب می‌کند.

 


طراحی

همان‌طور که گفته شد درب این ماشین لباسشویی به سبک ماشین‌های قدیمی در قسمت بالایی قرار گرفته است. این درب با کمترین صدا و بسیار آسان باز و بسته می‌شود. علاوه بر آن یک صفحه نمایش کاملاً لمسی نیز در پنل بالایی ماشین لباسشویی Sapience Better ال‌جی قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید دستگاه خود را کنترل کنید.

 

ظرفیت این ماشین لباسشویی نیز 13 کیلوگرم است. این بدان معناست که شما می‌توانید تا حجم 13 کیلوگرم لباس را در هر بار استفاده به داخل این ماشین بی‌اندازید و این میزان حجم را به صورت یکجا بشویید. این ظرفیت بالا مصرف کنندگان را قادر می‌سازد تا حتی پتو و پرده‌های سنگین و بزرگ را به‌راحتی با استفاده از این ماشین لباسشویی بشویند.

 

در انتها باید به سیستم عیب یاب هوشمند این ماشین اشاره کرد که استفاده از این دستگاه را نسبت به هر دستگاه دیگری آسان خواهد کرد. شما با استفاده از این سیستم بدون نیاز به حضور فیزیکی مهندسان کمپانی ال‌جی و تنها از طریق برقراری تماس تلفنی قادر به رفع نقص دستگاه خود خواهید بود. برای این کار شما می‌بایست پس از تماس، تلفن خود را به نزدیکی دستگاه برده تا سیگنال‌های مربوط به این ایراد فوراً بر روی صفحه کامپیوتر مهندسان این کمپانی در شرکت پدیدار شود. پس از آن مهندسان بخش خدمات پس از فروش ال‌جی مشکل شما را با ارائه یک راهکار، در کم‌ترین زمان ممکن حل خواهند کرد.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر