اپلیکیشن Yahoo Mail با ویژگی های جدید بروزرسانی شد

اپلیکیشن Yahoo Mail با ویژگی های جدید بروزرسانی شد

یاهو به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن ایمیل خود، در پلتفرم‌های اندروید و آی او اس ارائه کرده است. این به‌روزرسانی ویژگی‌هایی چون پیش‌نمایش اسناد و غیرفعال شدن کشیدن( Swipe ) را به ارمغان آورده است. این به‌روزرسانی همچنین شامل یک ویجت در صفحه اصلی با اندازه‌ای مطابق با اندازه صفحه‌نمایش است.

یکی از ویژگی‌های جالبی که در این به‌روزرسانی ارائه‌شده، قابلیت پیش مشاهده اسناد ضمیمه‌شده در ایمیل است. با استفاده از این ویژگی جدید شما می‌توانید بخشی از محتویات فایل موجود در ایمیل را مشاهده کنید، تا از دانلود کردن آن مطمئن شوید. ویژگی که باعث صرفه‌جویی شما در وقت و حافظه می‌شود.

همچنین شما می‌توانید قابلیت کشیدن ( Swipe) را غیرفعال کنید. چنین قابلیتی از پاک شدن ایمیل‌های شما به‌صورت ناخواسته جلوگیری می‌کند. در ادامه باید به ویجت جدید اپلیکیشن ایمیل یاهو اشاره کرد که پیام‌های خوانده‌نشده برای تمامی اکانت های کاربری و صندوق‌های ایمیل را نمایش می‌دهد.

تنوع در انتخاب اندازه ویجت در 5 سایز مختلف، از کوچک‌ترین اندازه تا بزرگ‌ترین آن، از ویژگی‌های اپ ایمیل یاهو است.

جدای از این ویژگی‌ها که در تمامی پلتفرم‌ها مشترک است، بعضی از پلتفرم‌ها ویژگی‌های به‌خصوصی دارند. برای مثال ارسال ایمیل در آی او اس، دکمه برگشت ایمیل ارسالی را نیز شامل می‌شود. همچنین بخش مخاطبان نیز بهبودیافته است. درحالی‌که نسخه اندروید  قالب مخصوص خود را به رخ می کشد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر