آستون‌ مارتین رسما نسخه‌ی رودستر از خودروی Vantage GT12 را معرفی کرد

آستون‌ مارتین رسما نسخه‌ی رودستر از خودروی Vantage GT12 را معرفی کرد

بدون شک می‌توان خودروی Vantage GT12 شرکت آستون‌ مارتین را یکی از بهترین و البته مناسب‌ترین محصولات این شرکت برای تردد در خیابان‌ها در نظر گرفت. به همین جهت شاید بسیاری از مصرف‌کنندگان بخواهند با نسخه‌ای بدون سقف از این خودرو در خیابان‌ها حرکت کنند. خبر خوش این است که حالا این امکان میسر شده و آستون‌مارتین خودروی Vantage GT12 Roadster را رسما معرفی کرده است.

نسخه‌ی GT12 این خوردو سال گذشته و با بدنه‌ای ساخته شده از فیبر کربن معرفی شد و در آن از اِلِمان‌های ایرودینامیکی خودروی GT3 نیز استفاده شد. استفاده‌ی آستون مارتین از تایرهای اسپرت و بزرگ Michelin Pilot Super Sports نیز باعث شد تا این خودرو جلوه‌ای متفاوت داشته باشد. حالا که نسخه‌ی رودستر از این خودرو معرفی شده، می‌توانید از آن همین ترکیب را با این تفاوت که دیگر خبری از سقف خودرو نیست، انتظار داشته باشید.

 

در مورد مشخصات فنی این خوردو می‌توان موتور قدرتمند 6 لیتری و V12 این خودرو را نمونه‌ای مهندسی از سوی شرکت آستون مارتین در نظر گرفت که توان تولید نیروی 595 اسب بخاری برای این خودرو دارد. همچنین گشتاور 461 پوند بر فوتی این خودرو باعث شده تا عملکرد Vantage GT12 Roadster بهتر از گذشته شود. سیستم اگزوز تیتانیومی خوردو نیز در کنار طراحی قبلی این شرکت، باعث شده تا دور موتور همانند گذشته به 4000 دور در دقیقه برسد.

در تست‌ها شاید بتوانید متوجه این موضوع شوید که کابین نسخه‌ی رودستر این خودرو کمی نسبت به نسخه‌ی معمولی، لزرش بالاتری دارد. این موضوع را می‌توانیم به حساب سیستم تعلیق جدیدی که در این خودرو به کار گرفته شده گذاشت و اگر از این مورد صرف نظر کنیم، تقریبا این دو خودرو با یکدیگر مشابه هتسند.

اما موضوعی که شاید انتظار شنیدن آن را نداشته باشید این است که از این خودروی گران‌قیمت و 250,000 یورویی تنها یک دستگاه تولید خواهد شد! البته هنوز دلیل این موضوع توسط آستون مارتین اعلام نشده اما احتمالا دیگر شاهد معرفی شدن نسخه‌های بیشتری از این اتومبیل نخواهیم بود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر