Imoo ، اولین گوشی هوشمند آموزشی !

Imoo ، اولین گوشی هوشمند آموزشی !

هفته گذشته شرکت BBK الکترونیک ، شرکت مادر برندهای وان پلاس ، ویوو و اوپو ، با هدف عرضه اولین گوشی هوشمند آموزشی از یک محصول جدید با نام موقت ایمو رونمایی کرد .

تصاویر این محصول نه چندان جالب هم اکنون در سایت خبری چینی ویبو  ( Weibo ) منتشر شده است . در این تصاویر نمایی از طراحی جلو این گوشی هوشمند به همراه نرم افزارهای آموزشی نصب شده بر روی آن نشان داده شده که تصاویری از کلاس های درس ، توصیه معلمان و بخش بهداشت نرم افزار را در خود دارند ، البته ایمو کاربردهای غیر آموزشی هم دارد .
ایمو یک طراحی بی روح دارد اما در نگاه اول چند ویژگی خاص آن توجه کاربر را به خود جلب می کند ؛ یکی از این ویژگی ها شاسی اختصاصی ضبط کننده صدا می باشد که در سمت راست گوشی در زیر محل قرار گیری سیم کارت قرار دارد .  احتمالا ایمو برای ضبط کردن صدا از یک نرم افزار خاص نیز بهره می برد .
شرکت سازنده این محصول هنوز اطلاعاتی رسمی را در مورد مشخصات و نام تجاری آن ارائه نکرده است اگرچه که انتظار می رود در آینده نزدیک جزییات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند و بازارهای آن در فضای خبری منتشر شود .

 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر