مت لی بلانک از کریس ایوانز جدا می شود ، تخته گاز دوباره در چالش !

مت لی بلانک از کریس ایوانز جدا می شود ، تخته گاز دوباره در چالش !

خبرگزاری The Sun یکی از منابعی می باشد که در رابطه با مجموعه مستند تلوزیونی تخته گاز تا به حال خبرهای زیادی را منتشر کرده است . این خبرگزاری اخیرا اعلام کرده که مت لی بلانک ، یکی از مجریان سری جدید مستند تخته گاز ، تهدید کرده که از این مستند کناره گیری می کند مگر در صورتی که کریس ایوانز این مجموعه را ترک کند .

این منبع خبری گفته که لی بلانک به دلیل نگرش بی ادبانه و سرد ایوانز از وی متنفر می باشد . حقیقت این است که سری جدید مجموعه تخته گاز با چالش های زیادی روبرو شده به نحوی که تعداد بینندگان این مجموعه به 2.34  میلیون نفر رسیده در صورتی که با اجرای ، کلارکسون ، می و هموند ، مجریان قبلی این مستند ، تخته گاز 4.3 میلیون نفر بیننده داشت . 

با وجود این آنچه که تخته گاز جدید را با مشکلات بیشتری روبرو کرده برخورد بی ادبانه اخیر کریس ایوانز با تعدادی از مخاطبانی بود که در هنگام پخش قسمت اول تخته گاز در استودیو حضور داشتند . 

در مورد صحت آنچه که تا به حال شنیده شده نمی توان با اطمینان کامل حرفی زد اما خبرگزاریThe Sun  در مورد رابطه بین لی بلانک و ایوانز مطلب زیر را بیان کرده است :

" برخورد ایوانز چاره ای برای مدیران شبکه بی بی سی نگذاشته جز این که بین ایوانز و لی بلانک یک نفر را انتخاب کنند اگرچه که لی بلانک هم اکنون دستمزد خود را برای ایفای نقش در دو قسمت بعدی این مستند نیز دریافت کرده است . این احتمال وجود دارد که پخش تخته گاز جدید به منظور تصمیم گیری در این زمینه برای مدتی متوقف شود . حال سوال مهمی که مطرح می شود این است که چه کسی می رود و چه کسی می ماند . "

منابع خبری همچنین معتقدند که اعضای تیم کنونی تخته گاز وابستگی چندانی به هم ندارند و علاوه بر این لی بلانک تنها شخص ناراضی فعال در این مجموعه نیست به این نحو که کریس ایوانز نسبت به تشویق هایی که روری رید و و کریس هریس از ابتدای پخش سری جدید دریافت کرده اند حسودی می کند و هیچ گونه کمکی برای ضبط و پخش قسمت های جدید نکرده است ؛ به بیان خبرگزاری The Sun ، کریس ایوانز به هیچ طریقی گروه تخته گاز را در پروسه پخش این مستند تشویق نمی کند . طبق خبرهای منتشر شده هنوز هیچ شخصی در مورد وضعیت موجود نظری نداده و همچنین تصمیمی نگرفته است .

خبرگزاری The Sun تا به حال شایعه ها و داستان های دقیق زیادی را در رابطه با مستند تخته گاز منتشر کرده است از این رو احتمال دارد که جزییات جدید هم صحت داشته باشند . در خبرهای منتشر شده قسمت های ضبط شده زیادی وجود دارند که در آن ها ایوانز بدون هیچ دلیلی در هنگام ضبط قسمت اول مستند تخته گاز جدید به مخاطبان حاضر در استودیو بی احترامی کرده است . این احتمال وجود دارد که یکی از خبرنگاران خبرگزاری The Sun در هنگامی که ایوانز مرتکب چنین کاری شده در استودیو حضور داشته است ؛ در هر حال باید به این جزییات با چشم تردید نگاه کنیم و صبر کنیم تا ببینیم که آیا در فصل بعدی هم لی بلانک حضور دارد یا خیر !

منبع خبر: jalopnik

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر