آلکاتل گوشی جدید بلک‌بری را می‌سازد!

آلکاتل گوشی جدید بلک‌بری را می‌سازد!

بلک بری قرار است به زودی از دو گوشی جدید اندرویدی رونمایی کند؛ گوشی‌هایی که اکنون مشخص شده وظیفه ساخت یکی از آنها بر عهده شرکت چینی آلکاتل گذاشته شده است.

به گزارش جی‌اس‌ام بلک‌بری سال گذشته اولین گوشی اندرویدی خود را به بازار عرضه کرد؛ گوشی رده‌بالایی که با اینکه جذابیت‌های لازم را داشت، به علت گران بودن قیمتش، هرگز نتوانست به فروش خوبی دست پیدا کند. مدتی پیش مدیرعامل این شرکت کانادایی از معرفی دو گوشی اندرویدی جدید پرده برداشت که برخلاف Priv میان‌رده هستند. جان چن گفته که یکی از این دو گوشی جدید، که با اسم رمز Hamburg شناخته می‌شود و فاقد کیبورد فیزیکی است، در ماه ژوئیه معرفی می‌شود.

به نظر می‌رسد وظیفه ساخت این گوشی اندرویدی جدید بر عهده شرکت چینی TCL گذاشته شده؛ شرکتی که سازنده محصولات آلکاتل است. شایعات این طور عنوان می‌کنند که Hamburg نمایشگر 5.2 اینچی دارد و از پردازنده اسنپ‌دراگون 615 بهره می‌برد. وقتی این مشخصات را در کنار سایر اطلاعات فاش‌شده بگذاریم، به این نتیجه می‌رسیم که Hamburg بسیار شبیه گوشی Idol 4 شرکت آلکاتل است؛ پس ممکن است گوشی جدید بلک‎بری براساس آن ساخته شده باشد

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر