اچ پی از یک کروم بوک 11 اینچی مجهز به صفحه لمسی رونمایی کرد.

اچ پی از یک کروم بوک 11 اینچی مجهز به صفحه لمسی رونمایی کرد.

کمپانی اچ پی شب گذشته از یک کروم بوک جدید به نام HP Chromebook 11 G5 رونمایی کرد. این محصول در واقع نخستین 11 اینچی از سوی کمپانی اچ پی است که به یک صفحه نمایش لمسی 11 اینچی مجهز شده است.

اگر با لپ تاپ‌های مبتنی بر سیستم عامل کروم یا همان کروم بوک‌ها آشنایی داشته باشید، می‌دانید که این محصولات از مشخصات خیلی قدرتمندی برخوردار نیستند و در واقع موارد استفاده آن‌ها با لپ تاپ‌های ویندوزی و لینوکسی متفاوت است. این محصول نیز از چنین قاعده‌ای مستثنا نیست و با قیمت بسیار عالی 200 دلار به فروش خواهد رسید. از آنجایی که کروم بوک‌ها محصولات مورد علاقه دانش آموزان هستند، این محصول می‌تواند یک انتخاب فوق العاده مناسب برای آن‌ها باشد.

HP Chromebook 11 G5 دارای صفحه نمایشی 11.6 اینچی لمسی با رزولوشن HD است. البته خریداران می‌توانند با پرداخت کمی مبلغ بیشتر، مدل مجهز به صفحه نمایش HD IPS این کروم بوک را تهیه کنند. این کروم بوک از یک پردازنده اینتل سلرون N3060 با سرعت 1.6 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد و دارای وزن 1 کیلو و 138 گرم است.

 

 

اچ پی می‌گوید کروم بوک جدید آن‌ها Chromebook 11 G5 به اندازه کافی قدرتمند است تا بتواند از پس کارهایی نظیر تماس تصویری، پخش محتوای چندرسانه‌ای و انجام وظایفت مختلف با بهره وری بالا برآید. این کمپانی همچنین ادعا می‌کند که با هر بار شارژ این دستگاه می‌توانید 11 ساعت از آن در شرایط استاندارد استفاده کنید.

بین کروم بوک‌ها، محصولاتی که از صفحه نمایش لمسی برخوردارند دارای محبوبیت بسیار زیادی نسبت به نسخه‌های معمولی هستند. از انجایی که گوگل دسترسی سیستم عامل کروم به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی را تأیید کرده است، وجود یک صفحه نمایش لمسی بزرگ می‌تواند موحبتی برای آن کروم بوک به حساب آید. چرا که شما می‌توانید به واسطه کروم بوک خود لذت تجربه اپلیکیشن‌های اندرویدی را درست همانند گوشی‌های اندرویدی بعضاً 5 اینچی کوچک اینبار در صفحاتی بزرگ تکرار کنید.

اچ پی قیمت پایه کروم بوک 11 G5 را 189 دلار اعلام کرده استو فروش آن نیز از ماه آینده آغاز خواهد شد. البته این فروش به صورت محدود انجام می‌شود و فروش اصلی این کروم بوک با وسعت بیشتر، از ماه اکتبر انجام خواهد گرفت.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر