پرستار پیلو: اولین ربات سلامت خانگی!

پرستار پیلو: اولین ربات سلامت خانگی!

پیلو رباتی با چشمان بهت زده و خندان است.او ظاهرأ ترکیبی از یادگیری ماشین، تشخیص چهره، ویدئو کنفرانس، و یک دستیار سلامت شخصی به طور خودکار است که می تواند ویتامین ها و داروهایتان را به شما بدهد.

به گفته این شرکت، پیلو چهره و صدای هر یک از کاربران را تشخیص می دهد، قرص‌های مخصوص و پوشش دار را در زمانی مناسب عرضه می‌کند و خودش به طور خودکار قبل از اینکه داروهای شما را تمام کند، مجددأ آن‌ها را سفارش می‌دهد.


این شرکت ادعا می‌کند که پیلو می‌تواند سوالات بهداشت و سلامتی را با گفتگو پاسخ دهد،و مطمئنأ با تلفن و پوشیدنی‌های شما همگام شود، و به شما این امکان را می دهد تا با ویدئو کنفرانس با متخصصان مراقبت های سلامتی در ارتباط باشید. 


صادقانه بگوییم، پیلو بیش از حد خوب  به نظر می رسد. اگر پیلو به همین اندازه ای که شرکت ادعا می‌کند عالی باشد، شرکت های زیادی حاضر به سرمایه گذاری هستند.


تیم سلامت پیلو قرار است ساخت این محصول را یک ساله به اتمام برساند، هرچند کمی غیر ممکن به نظر می‌رسد. این شرکت می گوید در ژوئن 2017 از فروش جزئی پیلو 599 دلار کسب خواهد کرد، همچنین می توانید پیلو را با قیمت 269 دلار پس بدهید.

 

منبع خبر: theverge

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر