تاریخ انتشار آپدیت سالگرد ویندوز 10 به طور تصادفی منتشر شد !

تاریخ انتشار آپدیت سالگرد ویندوز 10 به طور تصادفی منتشر شد !

مایکروسافت به طور اشتباهی تاریخ انتشار آپدیت سالگرد عرضه پلت فرم ویندوز 10 را منتشر کرد . این سازنده در گذشته اعلام کرده بود که از اواخر تابستان این آپدیت را در اختیار کاربران می گذارد اما در مورد تاریخ دقیق آن مطلبی را بیان نکرده بود تا این که امروز به طور تصادفی این تاریخ اعلام شد .

طبق اطلاعات منتشر شده کاربران از تاریخ دوم ماه اوت ( 12 مرداد ) می توانند این آپدیت را دریافت کنند . حال سوال مهمی که مطرح می شود این است که آپدیت فوق چه اهمیتی دارد ؟ این آپدیت مجموعه ای جامع از بهینه سازی هایی می باشد که ردموند بعد از گوش دادن به بازخوردهای کاربران فراهم ساخته است . به طور مثال در این آپدیت منو استارت  یک لیست بهبود یافته از تمامی نرم افزارهای یک سیستم را در خود خواهد داشت و علاوه بر این کاربران بالاخره در تبلت های خود نیز می توانند دوباره به یک لیست تمام صفحه از نرم افزارهای دستگاه خود دسترسی داشته باشند . 

مایکروسافت در این بهینه سازی دستیار مجازی خود ، کورتانا ، را نیز فراموش نکرده است به همین دلیل این کاربران بعد از دریافت آپدیت ها از طرف سازنده می توانند به گونه ای راحت تر کارهای خود را انجام دهند . این دستیار هم اکنون می تواند برای کاربر غذا سفارش دهد و یا از شرکت Uber برای وی تاکسی بگیرد .

مرورگر ادج مایکروسافت نیز بهبودهای بزرگی را در قالب توانایی پشتیبانی ویژگی هایی جدید در خود دیده است . این مرورگر سرعت بالایی داشت و انرژی کمی را از باطری یک دستگاه دریافت می کرد اما قابلیت های محدود پشتیبانی سازی آن باعث شده بود که کاربران در مقایسه با مرورگرهای کروم و فایر فاکس به چشم یک انتخاب سوم به آن نگاه کنند . 

بهتر است که امیدوار باشیم که مایکروسافت گرایشی اجباری در مورد نصب این آپدیت توسط کاربران نداشته باشد اگرچه که آپدیت های جدید رایگان می باشند .  

منبع خبر: techradar

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر