آیا سال آینده گوشی های ویندوز 10 اینتل به بازار می آیند؟

آیا سال آینده گوشی های ویندوز 10 اینتل به بازار می آیند؟

آیا سال آینده گوشی های ویندوز 10 اینتل به بازار می آیند؟

ظاهرا بعد از مدت ها قرار است برای پرچمداران ویندوزفون به خصوص لومیا 930 و 1520 جانشین معتبری عرضه شود.مایکروسافت که با خرید بخش توسعه تلفن های نوکیا وارد تولیدات گوشی های ویندوزفونی شده است ظرف چند ماه گذشته تمرکز خود را بر روی تولید گوشی های رده پایین و رده متوسط گذاشته بود،اما اکنون به نظر می رسد تصمیم دارد دوباره وارد میدان رقابت گوشی های قدرتمند شود و بالاخره بعد از مدت ها گوشی رده بالا و پرچمدار را به بازارعرضه کند.متاسفانه تا به حال گوشی های ویندوزفونی سهم کمی از کلیت فروش جهانی را به خود اختصاص داده است.اما تمرکز مایکروسافت بر تولید گوشی های رده پایین کمک شایانی در میزان فروش بازار آسیایی کرده استو میزان فروش را حدودا 20 درصد افزایش داده است.اما به طور کل به دلیل نا آشنایی کاربران ،همچنین فراگیرتر و کاربردی تر بودن سیستم عامل های با سابقه تری مانندios و Android این سیستم عامل تا حدی مهجورمانده است.
به هر حال اگر این شایعه صحت داشته باشد،کاربران یک کامپیوتر را در ابعاد اسمارت فون خواهند داشت،با همان سرعت و برنامه های دکستاپ کامپیوترهای ویندوزی.باید دید باطری های این پرچم داران می تواند از قدرت این پردازنده ها پشتیبانی کند.
با این حال تولید این گوشی ها فعلا در شایعه است و هنوز مایکروسافت به صورت رسمی این شایعه را تایید نکرده است.باید دید آیا ۲۰۱۶سال پرچم دار مایکروسافت خواهد بود یا خیر.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر