هیولایی از آسیا : Aquos mini شارپ یک گوشی کامپکت قدرتمند !

هیولایی از آسیا : Aquos mini شارپ یک گوشی کامپکت قدرتمند !

گوشی های کامپکت اندروید در حال انقراض هستند و این کاهش تعداد زمانی که کاربران به دنبال یک گوشی کوچک اما قدرتمند باشند بیشتر حس می شود .

می توان گفت که به استثنای سونی و گوشی های سری Z این سازنده ما بقی سازندگان دیگر سرمایه های خود را صرف ساخت گوشی های کوچک نکرده اند و بیشتر به تولید گوشی های بزرگ و پیشرفته روی آورده اند اگر چه که اخیرا شرکت ژاپنی شارپ هم روی ساخت گوشی های کوچک اما قدرتمند سرمایه گذاری کرده است .

شارپ دیروز از یک گوشی هوشمند با نام Aquos mini و شماره سریال SH-03H رونمایی کرد . طول ، عرض و ارتفاع این محصول 120 گرمی به ترتیب 126 ، 66  و 9 میلی متر می باشد که تناسب بسیار خوبی با نمایشگر 4.7 اینچی تخت 1080 در 1920 پیکسلی آن دارد به این نحو که 73 درصد مساحت سطح دستگاه را نمایشگر گوشی اشغال کرده است در صورتی که این تناسب در آیفون 6s اپل 65 درصد و در اکسپریا Z5 کامپکت سونی در حدود 70 درصد می باشد . 

Aquos mini تنها از نظر اندازه رای قبولی را برای خود کسب نکرده است بلکه مشخصات فنی بسیار خوبی نیز دارد . این محصول جدید از یک پردازشگر شش هسته ای کوالکام اسنپدراگون 808 ، واحد پردازش گرافیک آدرنو 418 ، رم 3 گیگابایتی ، حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD ، دوربین اصلی 13.1 دارای گشودگی f/1.9 ، فلش LED و قابلیت OIS ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارای میدان دید 83 درجه ، سیستم عامل اندروید مارشمالو و یک باتری 2,810mAh بهره می برد . سازنده ژاپنی در نظر دارد محصول جدید خود را با قیمت 435 دلار وارد بازار کند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر