سامسونگ به صورت رسمی از Galaxy A8 رونمایی میکند - یک گوشی به باریکی 5.9 mm و باطری 3050 mAh و دوربین 16 مگاپیکسلی

سامسونگ به صورت رسمی از Galaxy A8 رونمایی میکند - یک گوشی به باریکی  5.9 mm و باطری 3050 mAh و دوربین 16 مگاپیکسلی

سامسونگ به صورت رسمی از Galaxy A8 رونمایی میکند - یک گوشی به باریکی  5.9 mm و باطری 3050 mAh و دوربین 16 مگاپیکسلی

شرکت سامسونگ امروز در چین به صورت رسمی از Galaxy A8 که یک گوشیِ هوشمند تحسین برانگیز با مشخصات عالی میباشد , پرده برداری نمود.

این گوشی از یک صفحه نمایشِ 5.7 اینچی از نوع سوپرآمولد Full HD , یک پردازشگر 64 بیتیِ هشت هسته ای از نوع Snapdragon 615 به همراه 2 GB  رَم , حافظه ی داخلیِ 16 GB و درگاه میکرو با قابلیت پشتیبانی از مموری تا 128 GB , بهره مند میباشد. این گوشی از یک دوربین اصلیِ 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوییِ 5 مگاپیکسلی بهره مند میباشد و از آخرین نسخه ی تاچ ویز سامسونگ با اندروید Android 5.1.1 Lollipop در آن استفاده شده است. این گوشی همچنین مجهز به سیستم تشخیص اثر انگشت که در دکمه یِ فیزیکیِ هوم تعبیه شده است , میباشد. اگر این مشخصات برای شما رضایتبخش نیست باید بگوییم که این گوشی با ضخامت 5.9 میلی متر و وزن 151 گرم , باریک ترین گوشی ارایه شده توسط  شرکت سامسونگ میباشد.

A8 column 1 p-840x327

این گوشی فعلا فقط در کشور چین برای خرید عرضه شده است و در رنگ های سیاه , سفید و طلایی برای پیش خرید موجود هستند. هم اکنون اطلاعات زیادی از برنامه ریزیِ سامسونگ از اینکه این گوشی را در خارج از کشور چین به فروش برساند , در دست نیست ولی امیدواریم که سامسونگ این گوشی را به کشورهای دیگر نیز برای فروش عرضه کند. نظر شما چیست؟! اگر گوشیِ Galaxy A8 در کشور شما عرضه شود آیا مایل به خرید آن هستید؟!


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر