نتیجه نظرسنجی: خرید حضوری محبوب‌تر از خرید آنلاین

نتیجه نظرسنجی: خرید حضوری محبوب‌تر از خرید آنلاین

اگرچه این روزها فروشگاه‌های آنلاین معتبر بسیاری در فضای اینترنت کشورمان دیده می‌شود، هنوز هم خرید حضوری از فروشگاه‌ها برای بسیاری از کاربران اولویت دارد.

رشد روزافزون فروشگاه‌های آنلاین و کالاهای متنوعی که در این فروشگاه‌ها دیده می‌شود ما را به فکر انداخت تا از کاربران جی‌اس‌ام در این مورد سوال کنیم و ببینیم آیا کاربران هم سهولت فروشگاه‌های آنلاین را ترجیح می‌دهند یا خیر.

موضوع نظرسنجی هفته گذشته جی‌اس‌ام خرید آنلاین بود و از شما در مورد انتخاب میان خرید آنلاین و خرید حضوری سوال کردیم. تعداد شرکت‌کننده‌های نظرسنجی ما حدود 4000 نفر شد که از این میان 82.78 درصد به خرید حضوری و 17.22 درصد نیز به خرید آنلاین رای دادند.

بسیاری از کاربران هنوز به فروشگاه‌های آنلاین اعتماد ندارند یا قیمت این فروشگاه‌ها را مقرون به صرفه نمی‌دانند و ترجیح می‌دهند حضوری خرید کنند. برخی دیگر نیز برای مقایسه کالای مورد نظر خود با کالاهای مشابه سراغ خرید حضوری می‌روند.

از طرف دیگر عده کمی نیز فروشگاه‌های آنلاین را معتبرتر از سایر فروشگاه‌ها می‌دانند و ترجیح می‌دهند با خرید از فروشگاه‌های آنلاین هم در زمان صرفه‌جویی کنند و هم کالای مطمئن‌تری خریداری کنند.

نظر شما چیست؟ خرید حضوری بهتر است یا خرید آنلاین؟

در مطالب آینده به بررسی عوامل تاثیرگذار در انتخاب خرید حضوری توسط اکثریت کاربران خواهیم پرداخت.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر