اپل خط تولید iPod را با رنگ های جدید و به روزرسانی هایی عمده برای iPod touch به راه انداخته است

اپل خط تولید iPod را با رنگ های جدید و به روزرسانی هایی عمده برای iPod touch به راه انداخته است

اپل هنوز هم دست از سر آیپاد بر نداشته است و امروز با معرفی یک سری به روز رسانی برای آیپد و همچنین ارایه ی رنگ بندی های متنوع برای آیپاد نانو (iPod nano) و آیپاد شافل (iPod shuffle) این نکته را بیش از پیش نشان داد. این وسایل در رنگ های آبی تیره، صورتی پر رنگ و طلایی در کنار رنگ هایی چون نقره ای، مشکی و قرمز تولید خواهند شد. ورای این ویژگی های ظاهری، برای آیپاد نانو و شافل تغییرات شگرفی رخ نداده است، ولی تجهیزات درونی آیپاد تاچ دچار تغییر شده است

: این تغییرات عبارتند از: یک تراشه ی جدید 64 بیتی برای کارایی سریع تر و بازی (A8 اپل)، یک پردازشگر همکار حرکت برای ردیابی حرکات فیزیکی (M8). و یک دوربین هشت مگاپیکسلی در جلو و به روز رسانی هایی است که واکنش های مربوط به لمس صفحه را بهبود می بخشند. قیمت آیپاد تاچ از 199 دلار آمریکا برای مدل 16 گیگا بایتی شروع و به 300 دلار آمریکا برای مدل 128 گیگا بایتی ختم می شود.
به روز رسانی های خط تولید آیپاد تاچ با وجود اینکه برای اپل اولویت تولید ندارد قطعی هستند، ولی آیپاد تاچ سه سال است که تغییری نکرده است. تغییراتی که امروز اعلام شد، برای افرادی که یک آیپاد می خواهند و یا توسعه دهندگان iOS ی که می خواهند برنامه های خود را بر روی این دستگاه آزمایش نمایند تا از اجرای درست آنها اطمینان پیدا کنند، خبری امیدوار کننده به نظر می رسد. در هر صورت امکان به فروش رسیدن این محصول در تعداد بالا غیر ممکن به نظر می رسد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر