با مینی کامپیوتر Gigabyte Brix وارد دنیای گیمرها شوید

با مینی کامپیوتر Gigabyte Brix وارد دنیای گیمرها شوید

ظاهراً سال 2016 را باید سال گیمر ها بدانیم چرا که تولیدکنندگان کامپیوتری با عرضه محصولاتی مناسب و معمولاً مقرون به صرفه هوای این قشر از جامعه را دارند سری جدید مینی کامپیوترهای Brix کمپانی گیگابایت برای نخستین بار در نمایشگاه Computex با هدف قرار دادن گیمرها دیده شد که حاوی یک کارت گرافیک GeForce GTX 950 نیز خواهد بود

گیگابایت مینی کامپیوتر بریکس را طراحی کرده است تا بتواند مخاطبان نسبتاً متنوعی را با هر شکل و ویژگی استفاده در بر گیرد. این مینی کامپیوتر همانند دستگاه NUC شرکت اینتل بسیار جمع و جور است و خیلی آسان در پشت مانیتور متصل می‌شود و یا با بهره گیری از باله‌های خنک کننده به کار رفته بر روی شاسی خود، موجب شده تا شما کمترین سر و صدای ممکن را از این مینی کامپیوتر جذاب بشنوید.

 

مدل معرفی شده مخصوص گیمرها Gigabyte Brix GB-BNi7HG4-950 خواهد بود که از طراحی عجیب و غریبی برخوردار نیست و نسبت به نسل گذشته این مینی کامپیوترها از نظر قدی با رشد مواجه بوده است. پایه این دستگاه دارای ضخامت 11 سانتی‌متر است و ارتفاع آن نیز چیزی حدود 22 سانتی‌متر خواهد بود. در زیر قاب آن نیز شاهد یک سخت افزار عالی شامل یک پردازنده نسل ششمی اینتل Core i7 و یک کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce GTX 950 هستیم که برای نخستین بار در سیستم‌های این‌چنینی به کار می‌رود.بنابراین اگر شما بازی‌هایی با سطح Full HD را به تجربه 4K ترجیح می‌دهید این محصول می‌تواند انتخاب معقولانه‌ای برای شما باشد؛ اما اگر قصد تجربه بازی‌ها با کیفیت 4K را داشته باشید به نظر می‌رسد که این سیستم پاسخگوی نیازهای شما نخواهد بود. دو اسلات رم از نوع SO-DIMM در این مینی کامپیوتر تعبیه شده است و این در حالی است که شما جایی برای استفاده دو درایو 2.5 اینچی و دو SSD 80 میلی‌متری نخواهید داشت. بنابراین نمی‌توانید بر روی حافظه این محصول حساب زیادی باز کنید.

 

بخش خوب این قضیه تعبیه شدن درگاه‌های ارتباطی متعدد بر روی مینی کامپیوتر بریکس گیگابایت است. این محصول از 3 درگاه USB 3.0، دو درگاه USB 3.1، یک درگاه USB نوع C، سه درگاه Mini DisplayPort، یک درگاه HDMI و یک خروجی استاندارد صوت است.

متأسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در ارتباط با قیمت و زمان عرضه این مینی کامپیوتر اعلام نشده است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر