موتو Z پلی با نمایشگر 5.5 اینچی در هند !

موتو Z پلی با نمایشگر 5.5 اینچی در هند !

لنوو تنها از دو گوشی موتو Z و موتو Z فورس در رویداد خود رونمایی کرد اما موضوع این است که خانواده گوشی های سری موتو Z یک مجموعه سه عضوی می باشد . از قرار معلوم سازنده چینی گوشی موتو Z پلی را در معرض عموم قرار نداده بود ؛ دستگاهی در رنج متوسط که جانشین موتو ایکس 2015 می باشد !

به نظر می رسد که مدت زمان کوتاهی تا موعد رونمایی از این عضو سوم باقی مانده زیرا لنوو اخیرا چند دستگاه موتو Z پلی را به منظور تست به هند فرستاده است . این خبر امروز توسط وب سایت زائوبا (  Zauba ) منتشر شد که اعلام کرده بود که موتورولا ورتکس با یک نمایشگر 5.5 اینچی وارد بازار می شود . ورتکس در حقیقت نام رمزی موتو Z پلی می باشد .

نتیجه بنچ مارک این دستگاه نیز چند وقت پیش منتشر گردید . از قرار معلوم موتو Z پلی از یک پردازشگر 625 کوالکام اسنپدراگون ، رم 3 گیگابایتی ، نمایشگر 1080 پیکسلی AMOLED ، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی ، پلت فرم اندروید 6 مارشمالو و باتری 3,500 mAh بهره می برد .

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر