با این اپلیکیشن ویندوزی مایکروسافت می توانید دوقلوی خود را پیدا کنید

با این اپلیکیشن ویندوزی مایکروسافت می توانید دوقلوی خود را پیدا کنید


بخش چینی آنلاین مایکروسافت ،اپلیکشن ویندوزی را برای گوشی های همراه راه اندازی کرده است که با سایت     twinsornot.net سازگار است.اگر ویندوزفونی هستید می توانید این اپلیکشین را از استور خود دانلود کنید.

 

این سایت زمانی که شما عکس خود یا عکس هر کسی دیگری را در آن اپلود کنید ،می توانید دوقلوی خود یا فردی که عکسش را آپلود کرده اید را به شما نشان دهد.
این وب سایت را یکی از کارمندان مایکروسافت در اوقات فراغتش ساخته است تا نشان دهد چگونه مایکروسافت می تواند  از APIهای تشخیص چهره  در زمینه های مختلف و حتی مثل این وب سایت در زمینه های سرگرمی استفاده کند.پیش از این مایکروسافت آنلاین برای اولین بار وب سایت جالبی  را راه اندازی کرد که با آپلود کردن عکس در آن سن فرد حدس زده می شد.

1231930058992475170

حالا بعد از آن پروژه که تقریبا فراگیر شد حالا مایکروسافت انلاین با تشخیص دوقلو ها در دسترس کاربران قرار گرفته است و با راه اندازی اپلیکشن سایت،می توانند این سایت را بیشتر در میان مخاطبان توسعه دهند و دسترسی برای کاربران و لذت بردن از آن ساده تر شده است.
این اپلیکشین درست مانند وب سایتش کار می کند.این برنامه را می توانند به صورت رایگان از استور ویندوزفون خود دانلود کنید.

qr-twinsornot

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر