چینی‌ها دوباره به اپل گیر دادند / شکایت خنده‌دار مرد فلوریدایی که خود را مخترع آیفون می‌داند

چینی‌ها دوباره به اپل گیر دادند / شکایت خنده‌دار مرد فلوریدایی که خود را مخترع آیفون می‌داند

رگولاتور رسانه‌ای چین رسماً از اپل به دلیل تبلیغ برای پخش فیلم جنگی 20 سال پیش در اپ استور شکایت کرد. از سوی دیگر مرد فلوریدایی مدعی شده است که آیفون را او اختراع کرده و تقاضای خسارت 10 میلیارد دلاری از اپل کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، رگولاتور چینی و مسئول برادکستینگ در این کشور می‌گوید اپل حقوق آنلاین را با پخش یک فیلم جنگی با موضوع نبرد چین و ژاپن در دهه 19930 نقض کرده است.

دادگاه پکن ضمن وارد دانستن این شکایت، روند حقوقی را تأیید کرده و پرونده علیه اپل و مدیران اپلیکیشن Youku HD که پخش‌کننده فیلم Xuebo dixiao هستند را وارد فاز رسمی آن کرده است.

در فلوریدا نیز آقای «توماس اس روس» با داشتن چند ورقه از دستگاه ERD خود متعلق به سال 1992 می‌گوید آیفون، آی پد، آی پاد و سایر محصولات اپل از روی آنچه وی ساخته، کپی شده و اپل باید 10 میلیارد دلار خسارت به وی بدهد!

جالب اینجاست که اختراع آقای توماس هیچ‌گاه رسمی نشده و دلیل آنهم نپرداختن حق ثبت اختراع بوده است و حالا وی با حماقت کامل می‌گوید آیفون بازسازی‌شده ERD وی است!

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر