با برنامه “مدیر آنیستال پلی استور” فضای خالی گوشی خود را افزایش دهید

با برنامه “مدیر آنیستال پلی استور” فضای خالی گوشی خود را افزایش دهید

هم رسان: برنامه‌های کاربردی و نرم افزارها می‌توانند فضای زیادی از گوشی شما را اشغال کنند اما حالا گوگل امکانی برای باز شدن فضای گوشی فراهم کرده است.

ه گزارش هم رسان، اشغال فضای گوشی به ویژه برای کسانی که به بازی‌های چند نفره معتاد شده‌اند، معضلی جدی است. حالا گوگل در این زمینه فعال شده و برای حل معضل بی پایان پر شدن حافظه گوشی به کمک شما آمده است. آن هم به این ترتیب که یک ابزار به نام uninstall manager ساخته که نشان می‌دهد در هنگام کمبود فضای خالی در گوشی، کدام برنامه بهتر است حذف شود.

شما نمی‌توانید این ابزار را به صورت دستی فعال سازید و زمانی آن ظاهر می‌شود و به کمک شما می‌آید که گوشی شما پُر شده و به فضای خالی حافظه احتیاج مبرم داشته باشد.

 

گزینه‌های قابل دسترسی دیگری نیز در این رابطه وجود دارد. مثلاً اگر شما گوشی مانند گلکسی S7 آج دارید، می‌توانید از یک کارت حافظه میکرو اس دی برای ذخیره اطلاعات اضافی خود استفاده نمایید. فراموش نکنید که گوگل Photo، می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌های ذخیره شده شما که یک‌بار از آن‌ها پشتیبان گیری کرده‌اید را به طور خود به ‌خود حذف نماید تا با این روش در گوشی شما فضای ایجاد کند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر