زمان عرضه سامسونگ گلکسی j2 مدل 2016 با ویژگی smart glow

زمان عرضه سامسونگ گلکسی j2 مدل 2016 با ویژگی smart glow

ماه گذشته گزارش دادند که سامسونگ روی سیستم LED جدیدی برای نوتیفیکیشن ها در گوشی های هوشمندش مشغول به کار است هم اکنون می دانیم که ویژگی Smart Glow در گلکسی J2 مدل 2016 وجود دارد که تا یک هفته دیگر عرضه خواهد شد

احتمالأ سامسونگ از ویژگی Smart Glow یا تابش هوشمند در بیشتر گوشی های آینده‌اش استفاده می‌کند، اما به نظر می رسد که این شرکت گلکسی j2 مدل 2016 را به عنوان اولین گوشی هوشمند انتخاب کرده که این سیستم نوتیفیکیشن LED را داشته باشد.

تصاویر سامسونگ گلکسی J2 مدل 2016 نشان می دهد که رنگش طلایی است و "اسمارت گلو" به صورت حلقه ای در اطراف لنز دوربین عقب قرار گرفته است. این حلقه قرار است بر اساس توابعی که قبلأ در آن تعبیه شده، به رنگ‌های گوناگونی درآید. Smart Glow می تواند از رنگ های مختلفی برای مخاطبین، پیام های دریافتی و یا ایمیل‌ها استفاده کند.


گلکسی J2 مدل 2016 با ویژگی Smart Glow  هفته آینده عرضه خواهد شد
به علاوه این حلقه می تواند هنگام کم شدن باتری گوشی به شما هشدار دهد، اما لازم است که کاربران برخی تنظیمات اولیه را انجام دهند. "اسمارت گلو" می‌تواند اطلاعات آب و هوا را بسته به پیش بینی‌ها در رنگ های مختلف نشان دهد.


علاوه بر این، Smart Glow تابعی دارد که ضربان قلب کاربر را می خواند. یکی از ویژگی هایی که سامسونگ در Smart Glow گنجانده، توانایی سلفی گرفتن با دوربین عقب است. چند ثانیه طول می‌کشد تا اسمارت گلو، چهره کاربر را تشخیص دهد و وقتی دوربین فوکوس کرد در رنگی خاص روشن می‌شود و آماده گرفتن تصویر است.


Smart Glow قطعأ یک ویژگی هیجان انگیز است که بر روی گلکسی J2 مدل 2016 تعبیه شده است. ویژگی های دیگر این گوشی هوشمند، صفحه نمایش 4.7 اینچی، پردازنده 4 هسته ای 1.5 GHz، حافظه رم 2GB ، و حافظه داخلی 16GB است. همچنین دوربین عقب 8MP ، و دوربین جلوی 5MP  دارد. این گوشی قرار است تا یک هفته دیگر در هند روانه بازار شود.

منبع خبر: softpedia

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر