گلکسی نوت 7 سامسونگ در روسیه تایید شد !

گلکسی نوت 7 سامسونگ در روسیه تایید شد !

اخیرا مشخصات گلکسی نوت 7 سامسونگ با شماره سریال SM N930FD در روسیه تایید شده است این گلکسی دو سیم کارت را پشتیبانی می کند

اطلاعات زیادی در مورد این گلکسی نوت 7 منتشر نشده اما با توجه به زمان بندی موجود می توان انتظار داشت که سازنده کره ای در مدت زمان کوتاهی بعد از این که از گوشی خود در روز دوم ماه اوت ( 12 مرداد ) رونمایی کرد ، آن را وارد بازار کند .

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی نوت 7

فبلت گلکسی نوت 7 از یک نمایشگر 6 اینچی بهره می برد . سامسونگ در نظر دارد مدل هایی که در بازارهای چین و آمریکا عرضه می شوند را به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 821 و مدل های قابل عرضه در سایر مناطق را به پردازشگر اگزینوس 8893 مجهز سازد . این گوشی هوشمند از یک رم 6 گیگابایتی LPDDR4 و حافظه های داخلی 64 ، 128 و 256 گیگابایتی نیز بهره می برد . از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز به گشودگی f/1.7 و OIS ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 4000mAh اشاره کرد .

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر