همسترها می توانند رویاهای هنری خود را دنبال کنند

fbehzad2-29

همسترها طرفدار ورزش و نقاشی هستند و قابلیت های هنری زیادی دارند

یک شاهکار هنری می تواند طیف عاطفی و احساسی  را به بینندگان منتقل کند. این طیف می‌تواند تجدید قوا، ویرانگری، زیبایی، و یا وحشت باشد. همچنین می‌تواند توسط یک همستر ساخته شده باشد.

ماشین طراحی همستر که توسط نیل مندوزا ابداع شده، یکی از هنرهای نادر است. در این ماشین، یک همستر در حال دویدن روی چرخ دستگاهی پیچیده است که طراحی (یا به عبارتی دیگر نقاشی) می‌کند.


ممکن است این دستگاه احمقانه به نظر برسد، اما تدبیر و مهندسی زیادی در آن به کار برده شده است. مندوزا از Raspberry Pi ,openFrameworks,Box2D و نرم افزار نوشته شده با openFrameworks استفاده کرده است.  


همسترها طرفدار ورزش و نقاشی هستند

همسترها اولین حیواناتی نیستند که قابلیت های هنری انعطاف پذیری دارند. و در رقابت های هنری غیر انسانی، همسترها هنوز نمی توانند رقیب الگوریتم DeepDream گوگل شوند.

هوش مصنوعی این الگوریتم ها قادر به ایجاد نمایشگاه های هنری و مجموعه های موسیقی است، اما با این حال همسترها بامزه ترند! برای دیدن ویدیوی مربوط به این خبر روی لینک زیر کلیک کنید:

منبع خبر: theverge

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر