چگونه با مایکروسافت اج صفحات وب را به صورت فایل PDF ذخیره کنیم؟

چگونه با مایکروسافت اج صفحات وب را به صورت فایل PDF ذخیره کنیم؟

با مایکروسافت اج می توانید به راحتی و در چند ثانیه صفحات وب را به فایل PDF تبدیل کنید

در نسخه های اولیه ویندوز، مایکروسافت سعی کرد که یک جایگزین خوب برای فرمت فایل PDF ایجاد کند، که اول XPS ( در ویندوز XP، ویستا و 7) و بعدا OpenXPS ( در ویندوز 8 و 8.1) نامیده شد. 
حال، در ویندوز 10 به نظر می رسد که مایکروسافت پذیرفته است که فرمت PDF از همه بهتر است. 
اگر در حال مرور وب با استفاده از مرورگر اج هستید و می خواهید که یک فایل را به صورت PDF ذخیره کنید، مایکروسافت این کار را برای شما ساده کرده است. کم کم اج در حال رساندن خود به دیگر مرورگر هاست. 


فکر کنید که می خواهید یکی از مقاله های وبسایت ما را به صورت فایل PDF ذخیره کنید تا هروقت خواستید بتوانید آن را بدون نیاز به اینترنت بخوانید. اول، مقاله ای که می خواهید ذخیره کنید را باز کرده، منو را باز کرده و گزینه Print را انتخاب کنید. 
اج همه صفحه وب را گرفته و آن را به چند صفحه تبدیل می کند، که شما می توانید با کلیک کردن روی دکمه های فلش در بالای فضای پیش نمایش آن ها را مرور کنید. 


برای پرینت کردن گزینه Microsoft Print to PDF را انتخاب کنید. همچنین می توانید فایل PDF خود را با تغییر جهت گیری، اندازه، حاشیه، سربرگ و پاورقی و این که چه صفحه هایی را به آن اضافه یا کم کنید تنظیم کنید. 
وقتی که آماده شدید روی گزینه Print در پایین صفحه کلیک کنید. 


حال تنها کاری که باید بکنید این است که یک مکان برای فایل یافته، برای آن نام انتخاب کنید و روی گزینه Save کلیک کنید. با این کار می توانید هر صفحه وبی را در چند ثانیه به فایل PDF تبدیل کنید. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر