کامپیوتر صنعتی با استاندارد IP67

کامپیوتر صنعتی با استاندارد IP67

قطعه‌ی کامپیوتری توکار با سیستم‌عامل لینوکس، که از نظر درجه‌ی حفاظت به خوبی طراحی و پیاده‌سازی شده است.

این قطعه سیستم‌عامل لینوکس را اجرا می‌کند و از پردازنده‌ی مرکزی اینتل با ولتاژ مصرفی بسیار پایین در معماری آن استفاده شده است. برای این قطعه حافظه‌ی 4 گیگابایتی از نوع حافظه‌ی "بررسی خطا و اصلاح" در نظر گرفته شده است. این حافظه نوعی از دستگاه‌های ذخیره‌سازی داده در رایانه است که قادر است بیشتر انواع مختلف خرابی داده‌ها را تشخیص داده و رفع کند. این نوع حافظه‌ها بیشتردرجاهایی استفاده می‌شوندکه تحت هیچ شرایطی نباید داده‌ها آسیب ببینند، از جمله رایانه‌هایی که برای پردازش‌های علمی و مالی مورد استفاده قرارمی‌گیرند.در این نوع حافظه‌ها تک‌تک بیت‌ها از خطر دستکاری شدن و تغییریافتن کاملاً در امان هستند و داده‌هایی که از هر یک کلمهخوانده می‌شود، همیشه با داده‌هایی که در همان یک کلمه نوشته شده‌اند یکسان هستند، حتی اگر یکی یا تعدادی از بیت‌های ذخیره‌شده، تغییر حالت داده باشند. در واقع برتری این نوع حافظه‌ها در توانایی کشف و اصلاح خطای آنهاست.از نظر درجه‌ی حفاظت در برابر اجسام خارجی، این قطعه ضد گرد و غبار است و از نظر درجه‌ی حفاظت در برابر نفوذ آب، این قطعه تا عمق 1 متری فشار آب را بدون اینکه آسیبی ببیند تحمل می‌کند. با این درجه‌ی حفاظت تعبیه شده، این قطعه برای استفاده در محیط‌های حساس پزشکی و محصولات غذایی مناسب و ایده‌آل است.

xes xpand6903 panel-sm
سیستم خنک‌کننده‌ی تعبیه شده برای این دستگاه متناسب با برنامه‌های ارائه‌دهنده‌ی اطلاعات راجع به وضعیت پردازنده به کاربران و یا سیستم‌عامل، برنامه‌های حمل و نقل و اتوماسیون‌هایتجاری و اقتصادی می‌باشد.
ابعاد این قطعه 1.3 * 4.5 * 7 اینچ است و وزن آن کمتر از یک کیلوگرم می‌باشد.این قطعه پردازنده‌ی 4 هسته‌ای با سرعت 1.91 گیگاهرتز دارد. حافظه‌ی این دستگاه سرعت پردازش داده‌ی بالایی دارد در عین حال که مصرف انرژی و ولتاژ کمی دارد. برای این قطعه دو پورت اترنت گیگابایتی به همراه 4 پورت سریال در نظر گرفته شده است. این قطعه از گذرگاه وای‌فای، سلولی و موقعیت‌یابی جهانی پشتیبانی می‌کند؛ البته در این زمینه اطلاعات و جزئیات بیشتری از طرف شرکت سازنده ارائه نمی‌شود ارائه نشده است.
این قطعه به صورت پیش‌فرض از طیفی گسترده، از 12 تا 28 ولتاژ پشتیبانی می‌کند؛ علاوه بر این امکان عرضه‌ی ولتاژهای درخواست شده و سفارشی خارج از این محدوده‌ی پیش‌فرض هم فراهم آمده است.

xes xpand6903 block-sm


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر