طرح اسلیمی ایرانی/اسلامی که برنده مسابقه اینستاگرامی گوگل شد

طرح اسلیمی ایرانی/اسلامی که برنده مسابقه اینستاگرامی گوگل شد

گوگل در بازهه‌های مشخص مسابقاتی را برگزار می‌کند تا علاوه بر شناسایی استعدادهای برتر، جنب‌و‌جوش مضاعفی را در میان کابران شبکه اجتماعی "اینستاگرام" ایجاد کند. در ادامه این سیاست چالش‌برانگیزانه، گوگل از کاربران اینستاگرام خواسته بود تا طرح‌های مبتکرانه خود را با هشتگ MysuperG# به اشتراک بگذارند. پس از این درخواست، طرح‌‌های مختلفی از سوی هزاران کاربر به اشتراک گذاشته شد و پس از چهار روز، گوگل طرح اسلیمی ایرانی/اسلامی امین نجفی، یکی از کاربران ایرانی را به عنوان طرح برتر انتخاب و به عنوان عکس اصلی موقت اینستاگرام خود انتخاب کرد.

امین نجفی یکی از طراحان خوش ذوق ایرانی است که طراحی خود را که یک لوگوی گوگل در یک طرح اسلیمی نقش‌دار و ایرانی است را در داخل اینستاگرام برای گوگل منشن کرد و گوگل چهار روز بعد آن را در اینستاگرام خود منتشر و به عنوان عکس اصلی موقت خود برگزید.

طبق اطلاعاتی که در اینستاگرام این طراح ایرانی منتشر شده است او متولد 23 دی سال 1375 است. این جوان 20 ساله‌ی ایرانی طرح‌های خود را برای گوگل در اینستاگرام ارسال کرده است و مهندسان گوگل به شدت از این نقاشی اسلیمی ایرانی-اسلامی خوششان آمده و به تمجید از این طراح خوش فکر پرداخته‌اند.

لازم بذکر است که گوگل در بازهه‌های مشخص، مسابقاتی را برگزار می‌کند تا بهترین خروجی‌ها را شناسایی کند. در روزهای گذشته، گوگل از کاربران خواسته بود که طرح‌های خود را با هشتگ MysuperG# به اشتراک بگذارند. جزییات بیشتر انتخاب این طرح ایرانی در صفحه شخصی امین نجفی در اینستاگرام به نشانی instagram.com/aminnajafi7 قابل پیگیری است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر