سامسونگ 10 روز دیگر گوشی گلکسی S7 ادج المپیک را وارد بازار می کند !

سامسونگ 10 روز دیگر گوشی گلکسی S7 ادج المپیک را وارد بازار می کند !

18 ژوئیه ( 28 تیر ) تاریخ رقم خورده می باشد .

سامسونگ امروز به طور رسمی از مدل المپیک گوشی گلکسی نوت 7 ادج رونمایی کرد . منابع خبری تا به امروز دو بار اطلاعاتی را در مورد این دستگاه منتشر کرده بودند . تصاویری که امروز منتشر شد نیز نشان دادند که این محصول کاملا به آنچه که قبلا توصیف شده بود شباهت دارد . یکی از مشخصات آشنای این گلکسی الگوی رنگ آن است که ترکیبی از 5 رنگ به کار رفته در حلقه های بازی های المپیک می باشند .

همان طور که در تصویر زیر دیده می شود در رنگ آمیزی گلکسی المپیک از رنگ سیاه در بیشتر قسمت های گوشی ، رنگ زرد در جلوی دستگاه ، رنگ های سبز و قرمز در قسمت های جانبی و رنگ آبی در قسمت پشت گوشی استفاده شده است که همان طور که گفته شد هر 5 رنگ از جمله رنگ های حلقه های المپیک هستند .

این گوشی هوشمند نرم افزار ریو 2016 ، چند تصویر پیش زمینه اختصاصی مرتبط با بازی های المپیک ، عناصری در قالب میانجی کاربر به رنگ های حلقه های المپیک در قسمت های قفل خانه ، قفل نمایشگر ، پیام ، شماره گیر ، صفحه مخاطبان و بخش پیغام ها را به طور پیش فرض بر روی خود دارد ؛ البته همان طور که اطلاع دارید گلکسی S7 ادج المپیک از نظر سخت افزاری هیچ تفاوتی با مدل گلکسی S7 ادج معمولی ، که چند ماه پیش در معرض عموم قرار گرفت  ندارد . 

طبق اطلاعات موجود به هر ورزشکاری که در بازی های المپیک ریو 2016 شرکت می کند یک گلکسی S7 ادج المپیک به همراه هندزفری های بی سیم Gear IconX داده می شود . به جز گوشی هایی که برای ورزشکاران ساخته شده تنها تعداد محدود 2,016  گلکسی S7 ادج المپیک ساخته می شود که طبق منابع موجود در کشورهای برزیل ، آمریکا ، چین ، آلمان و کره به بازار می آیند . سامسونگ در نظر دارد از تاریخ هجدهم ماه ژوئیه این گوشی ها را در کشورهای نام برده شده عرضه کند . در مورد قیمت این مدل از گوشی گلکسی S7 ادج هنوز مطلبی منتشر نشده است اگرچه که نباید انتظار داشته باشید که این محصول با قیمتی ارزان وارد بازار شود .  

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر