ال‌جی «رولینگ‌بات» آماده پیش‌سفارش

ال‌جی «رولینگ‌بات» آماده پیش‌سفارش

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اندروید آتوریتی در نمایشگاه MWC 2016 ال جی گوشی ماژولار G5 را رونمایی کرد در کنار این اسمارت فون یکی از جذابترین و جالبترین اکسسوریهایی که برای آن معرفی شد روباتRolling Bot بود که در واقع یک ترکیب سرگرم کننده از دوربین نظارتی موبایل و روبات کنترل از راه دور است

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اندروید آتوریتی؛ در نمایشگاه MWC 2016 ال‌جی گوشی ماژولار G5 را رونمایی کرد. در کنار این اسمارت‌فون یکی از جذابترین و جالبترین اکسسوریهایی که برای آن معرفی شد روباتRolling Bot بود که در واقع یک ترکیب سرگرم‌کننده از دوربین نظارتی موبایل و روبات کنترل از راه دور است.

رولینگ‌بات یک کره پلاستیکی دوچرخ است که شاید بتوان از آن بعنوان برادر BB-8 نام برد.

در این روبات یک دوربین ۸ مگاپیکسل؛ اسپیکر؛ یک بلستر مادون قرمز (که برای کنترل از راه دور سیستمهای خنک‌کننده کاربرد زیادی دارد) و یک پرینتر لیزر بکار رفته است.

با اینکه این بات در کنار G5 رونمایی شد اما قابلیت کار با سایر گوشیهای اندرویدی و همچنین گوشیهای آیفون را نیز دارد.

دوربین این روبات به کاربر امکان کنترل سایر مکانها را میدهد در حالیکه با کمک دوچرخی که برای آن طراحی شده میتواند براحتی در تمام جاهای خانه بچرخد و اطلاعات مورد نیاز کاربر را جمع‌آوری کند.

همچینن در این بات یک مود بازی هم وجود دارد که برای سرگرم نگه‌داشتن حیوانات خانگی قابل استفاده است.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر