چگونه از ابزار Importer OneNote رایگان برای انتقال اطلاعات خود استفاده کنیم؟

چگونه از ابزار Importer OneNote رایگان برای انتقال اطلاعات خود استفاده کنیم؟

هم رسان: این هفته به قیمت اشتراک ماهانه برنامه پولی Evernote پولی افزوده شده و حالا مردم به دنبال استفاده از یک برنامه رایگان برای همگام سازی دادهها بین بیش از دو دستگاه خود هستند.

به گزارش هم رسان، حالا برنامه وان نوت (OneNote) مایکروسافت وارد گود شده و یک ابزار جدید اختصاصی به نام OneNote Importer معرفی کرده که میتواند برای انتقال تمام یادداشتهای همانند وان نوت، ایمپورتر و… شما استفاده شود. این برنامه نیز رایگان بوده و برای کاربران ناراضی از Evernote، همگام سازی آسان بین دستگاههای متعدد و بهره مندی از ارسال بدون محدودیت را فراهم آورده است.
تنها کافی است به وب سایت OneNote Importer وارد شوید و یک کپی از نرم افزار را دانلود و سپس میتوانید بی درنگ و در همان لحظه شروع به استفاده از آن نمایید. با وجود این واقعیت که این ابزار در اسفند ماه منتشر شده هنوز به عنوان یک نسخه آزمایشی است. در حال حاضر فقط برای ویندوز در دسترس است اما نسخه مک آن نیز در راه است.


تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که وارد حساب کاربری OneNote خود شوید (و یا در صورت نداشتن، این حساب را ایجاد کنید) و سپس به انتقال دادههای خود بپردازید.
مایکروسافت برای نشان دادن نحوه کار این ابزار یک فیلم منتشر نموده و در آن دیده میشود که چقدر این ابزار ساده و سریع خواهد بود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر