با Super Talent جدید پرواز کنید

با Super Talent جدید پرواز کنید


در اواخر ژوئن 2015 اطلاعیه مطبوعاتی شرکت فناوری Super Talent که تولید کننده ای برجسته در ارائه راهکارهای ذخیره سازی با فلش NAND است، خبر از USB 3.0 Express Dram Disk داد. این دیسک با روکش آلومینیومی براقش، سرعتی باورنکردنی از دیسک را ارائه می کند: سرعت 4041 MB/s در خواندن ترتیبی شیارها و 5388 MB/s در نوشتن ترتیبی شیارها!


این USB 3.0 و نرم افزار ساخته شده منحصر به فردش، حافظه رم موجود در کامپیوتر شما را به جابجایی فایل ها با سرعتی باورنکردنی وادار می کند. نرم افزار در این دیسک گنجانده شده است.

وقتی مشغول استفاده از برنامه ای هستید ، می توان با این USB، زمان انتظار را کاهش داد. این USB دستگاهی با بهره وری بالا برای متخصصان خلاقی است که کار روزانه شان به جابجایی مداوم بین فایل های باز متکی است، و مقدار زمان کاری آنان را نصف می کند.
USB 3.0 Express Dram Disk تغییر پذیر است و می توان از نرم افزار پیش فرضش در رایانه های مختلف و در هر زمان استفاده کرد. با این ویژگی می توانید کار با خودتان به همه جا ببرید و قدرت اجرای برنامه های بزرگ روی دیگر دستگاه ها را به شما می دهد. این USB برای کاربرانی که از قبل اقداماتی برای ارتقاء حافظه رم موجود در سیستم هایشان انجام داه اند نیز مفید است و برای متخصصان خلاقی که برنامه های بزرگ مثل فتوشاپ، CAD، Maya، و غیره را اجرا می کنند، این USB یک رویا به شمار می رود.
USB 3.0 Express Dram Disk مثل یک USB معمولی، قابل حمل است و این آزادی را برای کاربر فراهم می کند که کارش را به هرجا می خواهد ببرد. این USB با توانایی سرعت فوق العاده اش، که خیلی سریعتر از یک SSD می تواند باشد، موجب افزایش بهره وری می شود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر