جدیدترین و حقیقی ترین تصویر آیفون 7 اپل !

جدیدترین و حقیقی ترین تصویر آیفون 7 اپل !

زمانی که حرف از آیفون بعدی به میان می آید موضوع بحث دیگر حدس و گمان و شایعه نیست .

و با توجه به این که بحث داغی در مورد جک 3.5 میلی متری ، دوربین دو قلو ، مدل پلاس و Pro ، ضد آب بودن ، شارژ بی سیم و ... این گوشی هوشمند در جریان است می توان انتظار داشت که محصول جدید قبل از برگزاری رویداد رونمایی اپل در فصل پاییز ، سر و صدای زیادی به پا کند . 

جدیدترین مشخصه ای که در مورد گوشی جدید اپل منتشر شده تصویر آن از نمای پشت می باشد . این تصویر به مدل پایه آیفون 7 تعلق دارد و با توجه به سبک طراحی نشان داده شده در تصویر می توان با اطمینان گفت که بسیاری از مشخصاتی که تا به حال در مورد این محصول منتشر شده صحت داشته است . البته در مورد صحت این خبر هم باز باید تردید کرد اما هرآنچه که تا به حال منتشر شده به سنسور دوربین بزرگ تر این گوشی و مکان تغییر یافته آن و همچنین طراحی و مکان خطوط آنتن مرتبط می شود . 

با توجه به این جزییات و آنچه که در مورد اندازه آیفون 7 ارائه شده است می توان گفت که تصویر شماتیکی زیر هم نمایی دقیق و درست از این گوشی هوشمند را نشان می دهد . تصویر دوم نیز در واقع مانند جزییاتی که تا به حال در مورد آیفون 7 منتشر شده از این امر حکایت می کند که آیفون جدید از نظر طراحی به مدل قبلی شباهت هایی دارد البته با این تفاوت که مدل جدید کمی کوتاه تر و ضخیم تر است و عرض کمتری نیز دارد . صرف نظر از همه این مطالب در مورد خود تصویر هم باید گفت که ماهیت آن در مقایسه با تصاویر منتشر شده پیشین واقعی تر است به این نحو که حداقل در این تصویر اثری از ویرایش سازی دیده نمی شود .

در مورد سیستم دوربین آیفون 7 از ماه مه ( 12 اردیبهشت تا 11 خرداد ) تا به حال حرف های زیادی به میان آمده است با وجود این هنوز هم این احتمال وجود دارد که سازندگان چیزی توانسته باشند این دوربین را هم کپی کنند زیرا سال گذشته نیز این اتفاق قبل از رونمایی از آیفون 6 رخ داد . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر